• LängtanSåStor

BF Februari/Mars 2016 :)

Änñnntligen plus på stickan. Ngn mer som har BF I Februari eller Mars?

Jag har BF 24 Februari!

• Svar på tråden BF Februari/Mars 2016 :)
  • Linda7601

Nu har jag skickat in moderskapsintyget och skrivit ut papper att ge till chefen(angående söka gravpenning)...kan jag fylla i på datorn och skicka fast chefen skickas in med post?  

• Linda7601

Fått hemsk huvudvärk senaste dagarna...Kollade blodtrycket och urinprov men allt bra....Fick starka huvudvärkstabletter....Känns inte så bra ta dem då man gravid ..

• minneli
    Linda7601 skrev 2015-10-27 11:03:20 följande:

Nu har jag skickat in moderskapsintyget och skrivit ut papper att ge till chefen(angående söka gravpenning)...kan jag fylla i på datorn och skicka fast chefen skickas in med post?  

Det kan man säkert men jag skulle skickat allt i samma kuvert för det är ju lika bra att allt kommer i samma brev.
  • Pyltet

Hej,

Är det någon mer som upplever att bebisen inte rör sig lika livligt i v.24 (23+2)?

Jag är så orolig.

• LMG
    Pyltet skrev 2015-10-28 05:42:29 följande:

Hej,

Är det någon mer som upplever att bebisen inte rör sig lika livligt i v.24 (23+2)?

Jag är så orolig.

Min hade två lugnare dagar förra veckan, dock bara i vecka 22 men sen drog hon igång igen som vanligt. Dom kan ju ha dagar när dom sover lite mer eller att dom sparkar in mot ryggen så man inte känner lika bra. Precis som vi kan vara trött vissa dagar :)
  • lollip0p

I måndags var vi på RUL och fick se vår lilla pojke. Så häftigt! :)

Allt såg bra ut och nu har även mannen gått med på att börja handla saker. I tisdags köpte vi barnvagn och idag klickade jag hem en skötväska och ett Babynest.

• LMG
    Linda7601 skrev 2015-10-29 17:22:22 följande:

Vad har alla för bf datum?? Jag har bf 13/3-16 Skrattande

28 Februari :)
  • LMG
    lollip0p skrev 2015-10-29 15:41:18 följande:

I måndags var vi på RUL och fick se vår lilla pojke. Så häftigt! :)

Allt såg bra ut och nu har även mannen gått med på att börja handla saker. I tisdags köpte vi barnvagn och idag klickade jag hem en skötväska och ett Babynest.

Härligt att allt var bra med lillen :) och grattis till en liten pojke
Svar på tråden BF Februari/Mars 2016 :)