BF Februari/Mars 2016 :)
Änñnntligen plus på stickan. Ngn mer som har BF I Februari eller Mars?
Jag har BF 24 Februari!
Änñnntligen plus på stickan. Ngn mer som har BF I Februari eller Mars?
Jag har BF 24 Februari!
Nu har jag skickat in moderskapsintyget och skrivit ut papper att ge till chefen(angående söka gravpenning)...kan jag fylla i på datorn och skicka fast chefen skickas in med post?
Fått hemsk huvudvärk senaste dagarna...Kollade blodtrycket och urinprov men allt bra....Fick starka huvudvärkstabletter....Känns inte så bra ta dem då man gravid ..
Nu har jag skickat in moderskapsintyget och skrivit ut papper att ge till chefen(angående söka gravpenning)...kan jag fylla i på datorn och skicka fast chefen skickas in med post?
Hej var längesen man var här inne
Hej,
Är det någon mer som upplever att bebisen inte rör sig lika livligt i v.24 (23+2)?
Jag är så orolig.
Hej,
Är det någon mer som upplever att bebisen inte rör sig lika livligt i v.24 (23+2)?
Jag är så orolig.
I måndags var vi på RUL och fick se vår lilla pojke. Så häftigt! :)
Allt såg bra ut och nu har även mannen gått med på att börja handla saker. I tisdags köpte vi barnvagn och idag klickade jag hem en skötväska och ett Babynest.
Vad har alla för bf datum?? Jag har bf 13/3-16
Vad har alla för bf datum?? Jag har bf 13/3-16
I måndags var vi på RUL och fick se vår lilla pojke. Så häftigt! :)
Allt såg bra ut och nu har även mannen gått med på att börja handla saker. I tisdags köpte vi barnvagn och idag klickade jag hem en skötväska och ett Babynest.