Inlägg från: Linda7601 |Visa alla inlägg
  • Linda7601

BF Februari/Mars 2016 :)

Hej! Får man följa här? Bf 8-9 mars 2016 tror jag...tul på måndag 12okt Detta är mitt tredje barn

• Linda7601
    Hej! Tul gick jätte bra Allt såg så bra ut och vi fick se en liten snopp. Fick bf 13feb -16. Har redan en pojke som är född okt2010 och en flicka född feb2012. Jag kommer hinna bli 40 innan den lilla föds i mars 2016
    Haft flera missfall senaste åren så är liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiite nervös. Att den lilla ligger och sparkar in i moderkakan då den ligger i framvägg gör inte det hella bättre då jag inte känner något....skulle varit lungnande att känna något
  • Linda7601

När jag väntade dottern ramlade jag ner för trappen och skadade benet...Blev hemskt svullet och trycket från bebis var hemskt i slutet och blå ådror på hela benet....Denna grav har trycket på benet kommit tillbaka och börjat värka...Funderar på om jag kommer kunna jobba länge till...Jobbar på förskola med bara små barn 1-3år så sitta still finns inte Nu börjar man ju fundera på havandeskapspenning? Jag har aldrig sökt det förr....Har ni???

• Linda7601
    zezzan81 skrev 2015-10-16 12:11:02 följande:
    Jag jobbar oxå på småbarn men har fått må bra så här långt. Är beräknad 16/2 och jag har tänkt jobba fram till jul om det går, sen tyckte min bm jag skulle söka havandeskapspenning. Tror det nästan är omöjligt att jobba för långt in på graviditeten när man har det yrke vi har:)
    Ja det är ett tungt jobb...och vääääääldigt stressigt. Vet du hur man söker? Steg 1 liksom
  • Linda7601

oj moderskapsintyg....Ha ha jag är verkligen helt borta...Måste levt i en bubbla med mina andra två graviditeter Vem skickar in moderskapsintyg? ha ha är det jag? Ja jag lär väl kontakta bm eller vänta tills jag ska dit 17nov...Bara vait på inskrivning än och fick nästa tid 17nov så inte hunnit prata med henne alls.

• Linda7601

Det är så jobbigt ha moderkakan i framvägg....Känner inget och det gör att jag lever i ständig oro:-/ Att jag alltid haft liten mage då jag gravid gör inte det hela bättre...Med mina andra två var jag i v 39 och jag la mig på rygg så såg man inte att jag gravid

• Linda7601
    minneli skrev 2015-10-18 13:58:34 följande:
    Mina två först graviditeter fick jag intyget av bm första besöket efter rul och bifogade det med graviditetspenningsansökan och nu skickade min bm in det digitalt till FK.
    ok ja jag kan ju ringa henne och fråga Tack!
  • Linda7601
    Mamma till två gullegrisar skrev 2015-10-18 10:21:16 följande:
    Vilken vecka är du i? Jag kände också sent. Är i v22 nu och börjat känna ordentligt först för ca 5 dagar sen. Känner flera ggr varje dag nu. Kännt utanför två ggr bara.

Har också den lite i framvägg. .
    Jag är 19+0 imorgon. Ok jag får väl vänta lite då Men är så låååååååååååååååång väntan Härligt att du börjat känna nu Bästa som finns <3 Hjärta 
  • Linda7601
    På måndag är jag i 20+0....Idag på jobbet där jag bär och lyfter mycket barn fick jag ont som hugg i magen och trycker(ilar)som ner i blygdbenet...Växer väl men fy vad man blir orolig Känns bra då jag vilar/ligger still
Svar på tråden BF Februari/Mars 2016 :)