BF Februari/Mars 2016 :)
Bf 26/2 första barnet
Bf 26/2 första barnet
Vaknade imorse och gick på toa, massa rosa flytningar på pappret.. Är så orolig just nu. Nån mer som har haft samma som det gått bra för? Går in i vecka 6 imorgon
Förstår att du är orolig. Det behöver dock inte betyda att det är fara på färde. Kan inte kopiera in länk av någon anledning, men sök på "blödning under tidig graviditet" på vårdguiden t ex, där finns att läsa. Håller tummarna att allt är som det ska!
Låg o vilade 1,5 timme och vaknar upp till att jag blöder ;(
Nu lär de bli ett tidigt ul för o se om de finns ett hjärta där inne eller inte ;( faaaan
Gått in i vecka 6 nu, och fått ett väldigt otrevligt symptom som jag inte haft mina tidigare graviditeter :(
Restlesslegs syndrome. Inte myrkryp utan ren nervsmärta när jag ska sova på nätterna, i båda benen. Någon fler som har eller haft? Blir det värre eller kan det sluta? Vad kan hjälpa?
Ja jag googlade runt lite, kändes lite bättre då. Men imorse blödde jag ännu lite mer så jag ringde till 1177. Hon sa att det inte var någon fara men jag blir så nervös ändå.. Hoppas verkligen på imorgon.
Okej, det kommer säker gå bra! Otroligt att man kan mäta så små varelser.
Jag går in i vecka 10 idag om jag räknat rätt och är isf beräknad till 1 mars. Men hoppas dom kan säga imorgon hur långt det gått. Jag har av någon anledning en känsla av att jag får flytta bak också.
Tänkte bara kolla. Tidigt imorse när jag vaknade vid 5 tiden som jag gör varje dag så kände jag typ som små pickande inne i magen. Kändes nästan precis som när man får nervryckning i ögonbrynet typ. Men är det ens möjligt att känna barnet så tidigt? (Första graviditeten) Går in i vecka 16 imorgon. Och det kändes inte som tarmar som rör sig, satt liksom för långt ner för att kunna vara det och kände bara en gång sen försvann det
Tänkte bara kolla. Tidigt imorse när jag vaknade vid 5 tiden som jag gör varje dag så kände jag typ som små pickande inne i magen. Kändes nästan precis som när man får nervryckning i ögonbrynet typ. Men är det ens möjligt att känna barnet så tidigt? (Första graviditeten) Går in i vecka 16 imorgon. Och det kändes inte som tarmar som rör sig, satt liksom för långt ner för att kunna vara det och kände bara en gång sen försvann det
Är preggo v 15 nu och ingenting syns trots att det är barn nr 2. Syns det för er? Förra graviditeten hade jag jättestor mage tidigt. Men kanske får vänta några v till.. Nästa ultraljud i oktober *längtar*. Hoppas nu bara aallt ser bra ut och att det är en tjej denna gång.