Love is everything skrev 2015-07-18 16:38:35 följande:
Fyll på och rätta till precis som ni vill! 
Helendi: 14+1
Love is everything: 12+1 (Bf 28 jan)
Cyanea: 12+0
Maka011: 10+1
Linda8110: 10+1
Helnil_: 9+5
Nesistas: 9+5
Superbra, tack så mycket! Nu har jag bättre koll igen :D Jag fick för mig att du var en vecka före mig, men det är ju bara en dag mellan!!
Linda8110 skrev 2015-07-18 16:44:46 följande:
Andra trimestern börjar inte förrän 14+0 så du får härda ut lite till :) Men du leder över mig haha!
Jag tycker du ska skriva det i ett meddelande till henne om ni inte är sådana i er relation att ni aldrig skriver utan bara pratar med varandra? Precis som du säger kan det vara skönt att smälta på egen hand först. Men om ni alltid bara pratar med varandra så blir meddelande konstigt.
Kul att du fått en liten kula! Även om det fortfarande är mest tarmar hos oss alla så är det ändå kul när man ser någon skillnad hihi. Jag ser ut som en säl, jämntjock runt om! Hemskt haha! Äter KONSTANT! Säkert gått upp 5kg redan minst, men bara semestern är slut så kommer jag automatiskt tvingas röra mig mer.
Haha, tack för rättelsen! Jag har fortfarande inte riktigt satt mig in i saker så bra ;) Jag tänker att även om det mest är tarmarna som sticker ut så gör de det delvis för att något trycker undan dem, så indirekt är det ju "rätt" mage ;) Jag var också "jämntjock" ett tag, men nu har det blivit en lite mer centrerad tjockhet, så det kanske blir så för dig också om en vecka eller två.
Lady1986 skrev 2015-07-18 17:55:52 följande:
Cyanea: Skriva det i ett meddelande är väl en bra idé. Så kan hon reagera hur hon vill och smälta det själv innan ni ses nästa gång.
Lyllos dig som gått förbi vecka 12. Jag längtar som bara den! Även om det betyder att semestern är slut då :p
Det är väldigt symboliskt på något sätt. Samtidigt har vi ju bra prognoser att klara det efter alla fina VUL som gjorts, så rent tekniskt sett kan du säkert känna dig lika trygg som om du redan passerat v. 12 :)