Hur mycket kan Socialdemokraterna minska?
Med tanke på Socialdemokraternas kräftgång kan det vara roligt att sia om hur lågt S-skeppet kan sjunka till botten is nådd.
Med tanke på Socialdemokraternas kräftgång kan det vara roligt att sia om hur lågt S-skeppet kan sjunka till botten is nådd.
Jag är förbluffad att 28% enligt opinionen anser att S är det bästa partiet, de pissar ju numera på vanligt folk.På riktigt, de pissar på folk.
Wallström, försökte smita undan skatt för lön hon fått i Bryssel, själv uttalar hon sig dagligen i moralfrågor, anser sig tydligen ha moral???
Minister Fritzon, samma där, hyckleriet stort som en spärrballong.
Borgarråd i Stockholm tafsar på brudar, får fallskärm!! på ca 5 miljoner som straff??? blir bara notiser i media.
Sahlin, före detta partiordförande, nu fälld för skattebrott, notorisk kriminell, den typiske sossepolitikern?
Löfven, en stackars scapegoat, som nog menar väl men är lika klok som, ja, som en... ja han är väl kanske inte så smart.
Jag är förbluffad att 28% enligt opinionen anser att S är det bästa partiet, de pissar ju numera på vanligt folk.På riktigt, de pissar på folk.
Wallström, försökte smita undan skatt för lön hon fått i Bryssel, själv uttalar hon sig dagligen i moralfrågor, anser sig tydligen ha moral???
Borgarråd i Stockholm tafsar på brudar, får fallskärm!! på ca 5 miljoner som straff??? blir bara notiser i media.
Sahlin, före detta partiordförande, nu fälld för skattebrott, notorisk kriminell, den typiske sossepolitikern?
Löfven, en stackars scapegoat, som nog menar väl men är lika klok som, ja, som en... ja han är väl kanske inte så smart.
I dagsläget håller det på att bli mer adekvat, att ställa frågan:
-Hur mycket kan SD minska fram till valet?
SD håller ju på att kvalificera sig som landets i särklass största stolleparti. Landsdagarna i Norrköping nyss bär syn för sägen!
Nu vek sig S i frågan om de ensamkommande från Afghanistan, de får amnesti, man använder inte ordet amnesti men det är precis vad det är. AMNESTI
Dessutom gåller lagen om anhöriginvandring så vi lär se skulle jag gissa 50.000 till inom en snar framtid, minst.
Löfven verkar vara villig till vilka eftergifter som helst bara han får lov att att kalla sig statsminister. Ett parti med typ 5% i opinionen bestämmer vår flyktingpolitik, en extrem flyktingpolitik olik alla andras.
Jag har svårt att se hur S inte ska förlora röster på detta framförallt till MP , delvis till SD. Totalt ryggradslöst och utan kompass.
Det finns inget alternativ nu, Kristersson måste göra sig av med Löfven, om han vägrar gå, för bort honom med våld?
Är du säker på att Kristersson har mandat för att föra bort statsministern med våld.