• Gert

Hur mycket kan Socialdemokraterna minska?

Med tanke på Socialdemokraternas kräftgång kan det vara roligt att sia om hur lågt S-skeppet kan sjunka till botten is nådd. Glad

Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur mycket kan Socialdemokraterna minska?
  • KillBill
    nattuw skrev 2017-05-14 12:02:57 följande:
    Struntprat. Dina försök till skuld genom sammankoppling är bara ett nytt sätt att försöka ändra fokus från något som du uppenbarligen vill sopa under mattan.

Kan du belägga att jag pratar strunt genom att exempelvis länka till något enda inlägg här på FL där du är kritisk mot någon av alla SDs rasistiska politiker eller där du kritiserat SD politiker som spridit "rasbiologisk" propaganda? Om inte så det nog du som har intresse att flytta fokus från den rasism som i högsta grad är närvarande här och nu till den politik som svenska partier såsom socialdemokrater, liberaler, bondeförbundet (centerpartiet) och högerpolitiker (moderaterna) röstade igenom för snart 100 år sedan.  

Jag tycker alltså att forna tiders idéer om "rasbiologi" och tvångssteriliseringar  var fruktansvärda men vad värre är att dessa mycket hemska idéer har tagits över av sverigedemokraterna vars politiker anser att det kan vara rätt att sterilisera människor mot deras vilja och som sprider "rasbiologisk" propaganda. Det är vidrigt att det finns människor som tigande accepterar detta.  Är du en av de som tiger?

Tino Sanandaji: SD är ett gäng skånsk trash med låg IQ!
  • KillBill
    Anonym (mr happy) skrev 2017-05-14 16:40:07 följande:

Du behöver inte vara orolig. Jag kan här och nu säga att jag är ytterst kritisk mot Nordkorea och alla andra kommunistiska regimer i världshistorien. Hur ser du på de SD politiker som sprider "rasbiologisk" propaganda (diskussionen handlar om "rasbiologi" nu och då)?

Tino Sanandaji: SD är ett gäng skånsk trash med låg IQ!
  • Anonym (mr happy)
    KillBill skrev 2017-05-14 17:15:49 följande:

Du behöver inte vara orolig. Jag kan här och nu säga att jag är ytterst kritisk mot Nordkorea och alla andra kommunistiska regimer i världshistorien. Hur ser du på de SD politiker som sprider "rasbiologisk" propaganda (diskussionen handlar om "rasbiologi" nu och då)?

Du missar målet. Negativ bevisföring fungerar inte. Denna tråd handlar om sosseriet. Inte Nordkorea och inte sd.

• KillBill
    Anonym (mr happy) skrev 2017-05-14 17:24:51 följande:
    Du missar målet. Negativ bevisföring fungerar inte. Denna tråd handlar om sosseriet. Inte Nordkorea och inte sd.

Tråden har i en mängd inlägg behandlat rasbiologi förr och nu. Om vi ska diskutera vilka partier som var intresserade av rasbiologi under första hälften av 1900-talet så är det självklart intressant att titta på vilka partier som intresserar sig för rasbiologi idag.

Jag noterar att du inte visar intresse av att kritisera de SD politiker som i närtid spridit rasbiologisk propaganda.
  • K Markatta
    KillBill skrev 2017-05-14 17:15:49 följande:
    Jag kan här och nu säga att jag är ytterst kritisk mot Nordkorea och alla andra kommunistiska regimer i världshistorien.
    Hur set du på att S har ett intimt samarbete med ett parti som genom historien hyllat alla dessa kommunistregimer?
  • oOOo  oOOo
    Kung Markatta skrev 2017-05-13 15:02:01 följande:
    Avd. "Jamen hallå! Nu har jag skrivit en massa OT-inlägg om SD! Kom nu inte här och skifta fokus till det som är trådens ämne, dvs S!"
    Haha Det blir ganska komiskt ibland det där.
  • KillBill
    Kung Markatta skrev 2017-05-14 18:41:32 följande:
    Hur set du på att S har ett intimt samarbete med ett parti som genom historien hyllat alla dessa kommunistregimer?
    Haha alla som kan lite om historia vet att socialdemokraterna alltid har hållit en tydlig distans till kommunismen. Om man ska beskylla socialdemokraterna för något så är det väl att komunistskräcken gick för långt ibland.
  • k23mw

KillBill,

Ser inte att du tar avstånd från Nordkorea. Din kritik mot sd kan därmed inte tas på allvar.

• k23mw
    KillBill skrev 2017-05-14 19:16:56 följande:
    Haha alla som kan lite om historia vet att socialdemokraterna alltid har hållit en tydlig distans till kommunismen. Om man ska beskylla socialdemokraterna för något så är det väl att komunistskräcken gick för långt ibland.
    Jag vill minnas att s haft ett ganska tight samarbete med v(pk) genom åren.
  • KillBill
    k23mw skrev 2017-05-14 19:20:12 följande:

KillBill,

Ser inte att du tar avstånd från Nordkorea. Din kritik mot sd kan därmed inte tas på allvar.

Då är det din läsförmåga som brister. Se inlägg #2012.
Svar på tråden Hur mycket kan Socialdemokraterna minska?