Hur mycket kan Socialdemokraterna minska?
Med tanke på Socialdemokraternas kräftgång kan det vara roligt att sia om hur lågt S-skeppet kan sjunka till botten is nådd.
Med tanke på Socialdemokraternas kräftgång kan det vara roligt att sia om hur lågt S-skeppet kan sjunka till botten is nådd.
Kan du belägga att jag pratar strunt genom att exempelvis länka till något enda inlägg här på FL där du är kritisk mot någon av alla SDs rasistiska politiker eller där du kritiserat SD politiker som spridit "rasbiologisk" propaganda? Om inte så det nog du som har intresse att flytta fokus från den rasism som i högsta grad är närvarande här och nu till den politik som svenska partier såsom socialdemokrater, liberaler, bondeförbundet (centerpartiet) och högerpolitiker (moderaterna) röstade igenom för snart 100 år sedan.
Jag tycker alltså att forna tiders idéer om "rasbiologi" och tvångssteriliseringar var fruktansvärda men vad värre är att dessa mycket hemska idéer har tagits över av sverigedemokraterna vars politiker anser att det kan vara rätt att sterilisera människor mot deras vilja och som sprider "rasbiologisk" propaganda. Det är vidrigt att det finns människor som tigande accepterar detta. Är du en av de som tiger?
Du behöver inte vara orolig. Jag kan här och nu säga att jag är ytterst kritisk mot Nordkorea och alla andra kommunistiska regimer i världshistorien. Hur ser du på de SD politiker som sprider "rasbiologisk" propaganda (diskussionen handlar om "rasbiologi" nu och då)?
Du behöver inte vara orolig. Jag kan här och nu säga att jag är ytterst kritisk mot Nordkorea och alla andra kommunistiska regimer i världshistorien. Hur ser du på de SD politiker som sprider "rasbiologisk" propaganda (diskussionen handlar om "rasbiologi" nu och då)?
KillBill,
Ser inte att du tar avstånd från Nordkorea. Din kritik mot sd kan därmed inte tas på allvar.
KillBill,
Ser inte att du tar avstånd från Nordkorea. Din kritik mot sd kan därmed inte tas på allvar.