Hur mycket kan Socialdemokraterna minska?
Med tanke på Socialdemokraternas kräftgång kan det vara roligt att sia om hur lågt S-skeppet kan sjunka till botten is nådd.
Med tanke på Socialdemokraternas kräftgång kan det vara roligt att sia om hur lågt S-skeppet kan sjunka till botten is nådd.
Jag är ju i grunden en borgerlig väljare. Men vad göra när Aliansen vägrar driva sin politik i riksdagen?
Jag vägrar rösta på ett parti som lägger sig platt och kommer med låtsas-budgetar vars enda syfte är att bli nedröstade.
Paradoxalt nog kan detta leda till att jag röstar på s i kommande val. Det handlar om skademinimering. Eftersom vi vet att alla alternativ lägger sig platt kommer vi få se Löfvén regera vidare. Det stora problemet är hans vansnnigt korkade stödpartier. Enda sättet att minimera inflytande från mp och v är att rösta på s.
Nu blir alla vänstermuppar glada, inte undra på det. Demokratin är ju satt ur spel. Klart de jublar.
Sossarna kan inte sjunka nog mycket..
Tage Erlander gjorde mycket bra för Sverige, sedan Palme tog vid 1969 efter Erlander har det gått utför med sossarna. Skulle helst se att de upplöstes och försvann.