• Aniroma

Vi med BIM i slutet av maj/början av juni

Symetrical skrev 2015-06-12 08:37:08 följande:

Sätter mina marker på att du får positivt test på söndag och äl på måndag! Fler bet?

Du verkar ju ofta ha rätt haha. Men för spelets skull så säger jag positivt måndag och äl tisdag ;)
  • Aniroma
    AngelinaAr skrev 2015-06-12 13:27:56 följande:

Symetrical har dom ringt? Dom tog blodprov på mig nu...snart vet jag om det är stegring eller inte... Ushh tror det är missfall dom ser inget i livmodern där kom två läkare som kollade dubbelkolla. Därför tror dom att fostret sitter i äggledaren nu riskera jag att förlora ena äggledaren ushh... Så hemskt att inte kunna bli gravid lika lätt...är helt jävla hög på deras morfin

Men åh, din stackare!! Jag håller alla tummar och tår för att allt går bra för dig!!!
  • Aniroma

Tjejer! Idag är jag på dag 13 efter första blödningen i missfallet. Senaste cykeln hade jag äl på dag 18 istället för 22 som

det brukar vara, tack vare rosenrot och efamol. Har inte vågat ta några preparat denna månaden. Dels för att jag nojar över att det kan ha haft något att göra med missfallet, och även för att jag kände att kroppen behövde komma igång av sig själv. När tycker ni jag ska börja med älstickor? Tror det är långsökt att tro att äl kommer ske innan dag 18?? Nu åker vi bort över helgen o tog ju såklart inte med mig några stickor dumt nog...

• Aniroma
    mikamon skrev 2015-06-20 09:23:10 följande:

Hmm tror inte att det går så bra här. Fortf rosa flytning :( Känns som Tant Röd knackar på dörren om en eller två dar. Har inte ont i magen än. Tempade lite sent idag och den ligger på 36.63 nu.

Brukar du ha rosa flytningar innan mens? Så länge saker är lite annorlunda eller mensen inte dykt upp så lev på hoppet! :) vad har tempen legat på de senaste tre dagarna?
  • Aniroma

Tjejer, vad tror ni? Ni som är så klockrena på att förutspå ägglossning! När blir det för mig tro? ;) åker bort fredag-lördag utan sambon så hoppas det hinner bli innan det!!! Testat med morgonurin!

• Aniroma

Tack tjejer! Tur man har er :) får testa igen ikväll o se hur stegring ser ut! Sist gick det ganska snabbt tycker jag! Så skulle lika gärna kunna bli pos imorgon. Återstår att se :) håller tummarna för att vi har bättre tur denna månaden Symetrical!

• Aniroma
    Symetrical skrev 2015-06-22 13:50:10 följande:

PS. Förslag på replik vid uppryckning av positivt test i sambonylle:

"Read and weep, sucker! Read and weep"

/ond skåning

Hahaha helt rätt!! ;)

Jag är också skåning! Bor i nv-skåne :)
  • Aniroma
    AngelinaAr skrev 2015-06-22 16:46:10 följande:

Aniroma hur är det?? :)det var ett tag sedan...miss u brudar verkligen!

Hej vännen! Det är rätt okej! Har haft otrolig huvudvärk som jag mår illa av sedan missfalletbgör två veckor sedan. Kommer o går lite men oftast kommer det vid 13-tiden o håller i sig till 18... Väldigt jobbigt när man är på jobbet ju...även lite yr av det. Vet inte om det har med mf att göra eller om det är nåt annat.. Annars är det bra! Äl nu i dagarna så blir mys i mängder de kommande dagarna! Hur mår du? :)
  • Aniroma

Tyckte mitt ältest va svagare nu på eftermiddagen än den va i morse...Men det kanske är vanligt när man hållt igång hela dagen o druckit vätska under dagen. Har ju inte hållt mig fyra timmar nu innan jag testade..

Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni