Vi med BIM i slutet av maj/början av juni
Men visst är det sjukt irriterande?? Jag kommer håg att min tempkurva va annorlunda förra månaden och att jag nojade över att tempen inte steg så mkt som jag förväntade efter äl, men gravid blev jag ju ändå. Förra månaden låg jag på 36.3 innan äl och denna månaden på 36.0 vilket jag även gjorde förrförra månaden. Min kropp kör nån varannan månad tempgrej...
Ja jag röstar fortfarande på äl smset! ;) borde väl inte vara så långt bort med inbyggda fertilitetsmonitorer i kroppen ;)
Tror också du ska lita på tempen, vad låg den på imorse kontra igår?
Hahaha. Det vore något det!
Jag skulle lita mest på tempen, men vad vet jag!?
Jag blir inte heller klok på min kropp just nu! Hade ju världens värk och illamående igår, men tempen hade redan stigit då och testet var aningen svagare än tisdagens, så jag tänkte att det säkert var efterdyningar från att äggblåsan spruckit.
Nu idag har jag mindre känningar och ännu högre temp, men fortfarande starkt utslag på äl-test!!!?! Hur länge kan lh stanna kvar i kroppen efter att ägget släppt? Trodde det brukade störtdyker direkt!??? Fast när jag tänker efter så fick jag ganska starka utslag på äl-test typ två dagar efter förra cykeln också och då vart jag ju gravid, så uppenbarligen släppte det ett ägg då.
Gaah! Denna ovisshet!