• Aniroma

Vi med BIM i slutet av maj/början av juni

Borde jag kunna räkna de två översta (imorse och nyss) som positiva? Vad jag kommer ihåg från förra månaden så blev det nog inte mkt starkare än det här.. Får testa en gång till ikväll innan jag lägger mig men blir definitivt att mysa ner mannen både ikväll o imorgon kväll! ;)
  • Aniroma
    soofa skrev 2015-06-24 17:11:20 följande:

Jag skulle räkna dem som positiva, ja! Framförallt det senare i dag, där ser ju strecket ut att vara lika starkt som kontrollstrecket. KÖR PÅ! 

woop woop!! :D
  • Aniroma
    soofa skrev 2015-06-24 17:10:16 följande:

Haha ja, vi är bara några tappra själar kvar i den här gruppen nu! Men jag lämnar den inte förrän vi plussat allihop! Till slut sitter jag kanske här själv, citerar mina egna inlägg osv.. 

Jag följer dig och gruppen så länge det bara går!! :) vi skulle nästan startat en hemlig fbgrupp för bara oss som är kvar. Så vi kan diskutera blöjexem o annat i framtiden ;)
  • Aniroma
    Symetrical skrev 2015-06-24 17:16:03 följande:

Hahaha. Bim-trådarnas svar på singeltanten med 13 katter!

Haha va sorgligt det lät! Får göra allt vi kan för att motverka det tycker jag ;)
  • Aniroma

Helt klart en deal!! Tummarna hålls ordentligt nu! För oss alla!! Om det blir äl imorgon så borde bim vara den 11/7!

soofa skrev 2015-06-24 17:41:27 följande:

Haha ja, så jävla illa!  Tycker vi alla plussar nu i juni/juli (jag har ju bim 30/6), deal?! 

Symetrical skrev 2015-06-24 21:27:55 följande:

Deal! Vårbebisar is the shit!

• Aniroma

Håller tummarna!!

linnsanbelle skrev 2015-06-24 22:41:56 följande:

Haha, yees ska göra det! men räknar med neg så räkna med det ni också!

En av mina bim-kompisar, Glitterlina plussade idag :) Så hoppas jag joinar henne, vi har varit på typ samma datum nu i tre månader.

• Aniroma

Äl imorgon för min del tror jag, så tempstigning borde komma fredag/lördag. Kände mig inte så kaxig nyss och tänkte bättra på mina odds lite så tog o beställde nya ältester för två försöksperioder till. Vill ju inte jinxa något! (Ja, jag är både ett kontrollfreak och lite skrockfull! *suck*)

• Aniroma

Gaaaah. Jag fattar nada!! Fick ju positivt på ältest igår. Nu när jag tempade fick jag (inom 10 min) tre helt olika svar... 7.00 36.4, 7.05 36.2, 7.10 36.3... O nånstans där emellan fick jag även 36.0... Jag kan väl inte ha fått en höjning i tempen redan?? Om positivt test var igår eftermiddag vid 16.30 tiden? Det har ju inte gått 24 timmar sedan det positiva...my god va jag är trött på det här ibland. Varför kan det inte bara var enkelt. Typ ett sms: godmorgon! Idag har du äl och din temp är 36.0

. Eller: godmorgon du awsome kvinna! Nu är tempen på väg uppåt och det betyder att ägget har släppt! Ruva på nu!

Så frustrerande när det inte blir som man vill. Vilket rde ska jag lägga in i Ff?

• Aniroma

Okej om man tittar på bilden jag la upp så hade jag ju positiva både morgon och eftermiddag igår.. Men får man verkligen höjning så snabbt? 0.2-0.3 på 24 timmar..

• Aniroma

Peaken har ju varit iaf, testen styrka på väg neråt. Vet inte vad man ska lita på mest. Testerna eller tempen? Jag vaknade iof med en täppt näsborre och lite rivigare hals än de senaste dagarna, men inte stor skillnad dock..
Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni