mikamon skrev 2015-05-17 16:30:51 följande:
Förhoppningsvis är det så. När jag kollar min "app" nu så ser jag att jag började få äl-flytningar på CD42, och rejäla stegringar på CD43 som ökade fram till CD45 då jag fick positivt ältest (där testlinjen var mkt starkare än kontrollstrecket). Lång väntan om det blir samma cykeldag den här månaden också. Tack!Jaa. Haft mycket känslor inombords, dels pga jobbet och så barnlängtandet. Jag fungerar lite så, samlar på mig mycket för att sen explodera.
Tack gulle! Kram. Hur mår du idag förresten? Känner du fortf av ägglossningen?
Då var det nog så, ska du se, att äl inte har kommit ännu! Fortsätt testa så ska du se att det dyker upp! Ett tips är att börja på rosenrot, efamol eller bidrottningsgele som man kan köpa på hälsokosten. Det ska stimulera hormonerna och korta cykeln för de som har långa cykler. Jag är inne på min första kur nu och tyckte mig de en liten stegring på ältestet igår så hoppas att det funkar :)
Och ja, man får gråta! Även fast det är jobbigt så är det bra för både kropp o knopp att få gråta av sig ibland! Det rensar en del känslor! :) och sen kan man komma in här och skriva av sig de resterande känslorna ;) stor kram till dig!