• Bitten

Fjärde barnet 2016

Hej. Jag och min man har tre barn och börjar inse att familjen nog kommer att öka i storlek med en till. Vi försöker inte men vi skyddar oss heller inte så det är väl bara en tidsfråga, men det vet man ju inte säkert förstås. Det känns lite läskigt men blir det ett barn till så känns det rätt och bra. Jag känner att vi har kraft och kärlek för en till.
    Finns det fler därute som planerar för större familj?

• Svar på tråden Fjärde barnet 2016
  • Bitten

Idag är det dags för ultraljud. Tänk om det är fler än en? Hjälp! :) det är med skräckblandad förtjusning jag går dit.
    Jag känner en hel del aktivitet i livmodern men jag tycker ändå att det är väldigt svårt att fatta.
    Hur är det med er andra? Mår ni bra? Några nyheter?
    Jag återkommer med rapport senare idag.

• Bitten

Hello. Nu är det gjort. Det är EN liten krabat därinne och den såg ut att må väl. Allt var som det skulle. Jag blev som vanligt tillbakaflyttad i graviditeten men denna gång en hel vecka.
    Jaja. 7 februari är det som gäller nu.

• RobzMarley
    Bitten skrev 2015-09-03 17:41:14 följande:

Hello. Nu är det gjort. Det är EN liten krabat därinne och den såg ut att må väl. Allt var som det skulle. Jag blev som vanligt tillbakaflyttad i graviditeten men denna gång en hel vecka.
    Jaja. 7 februari är det som gäller nu.

Apännande!! Vilken vecka är du i nu då? Skönt med bara en :)
  • Bitten

Jag är 17+6. Enligt datum för sista mens är jag 18+6. Trodde jag gick in i vecka 20 i morgon men nej, jag får vänta till nästa fredag. :) väntans tider är rätt ord.

• Lysmasken

Råkade bli med helt ny vagn idag. Hoppas att det bara är en i magen

Isabelle 051204 Filippa 080401 Novalie 100825
  • Lysmasken

Hemma & vabbar med tös nr 2 idag igen. Tempar på 40,1. Hög feber sen i måndags

Isabelle 051204 Filippa 080401 Novalie 100825
  • Bitten

Ny vagn lysmasken? Kul. Ja då får en hoppas att det går att byta till tvillingvagn om det skulle behövas. ;)
    hade du också varit på glukosbelastning? Hur gick det?

Robz: det där ser ju lovande ut? :) Är alla från idag?

• RobzMarley
    Bitten skrev 2015-09-10 11:08:45 följande:

Ny vagn lysmasken? Kul. Ja då får en hoppas att det går att byta till tvillingvagn om det skulle behövas. ;)
    hade du också varit på glukosbelastning? Hur gick det?

Robz: det där ser ju lovande ut? :) Är alla från idag?

Översta från idag.

Mellersta från igårkväll

Understa från igår morse.

Hur är det med dig?
  • Bitten

Jag är också hemma med sjuka barn. Har varit sjuk själv och låg hela dagen i går i soffan. Yngsta barnet sov efter mycket protester i typ 4-5 timmar efter lunchen så då passade jag på att sova/vila på soffan medan de andra två kollade på serier på paddan.
    Idag är jag typ frisk. Så jag hoppas vi kan komma ut en liten stund i alla fall.

Har börjat få lite gravidkrämpor. Åderbråck på låren/stjärten som värker lite när jag reser mig efter att ha suttit eller legat ned. Som att allt blod forsar ned och hänger och trycker på. Hur ska det inte bli sen då? Annars är jag helt fri från besvär. Så jag ska väl inte klaga. :)

Svar på tråden Fjärde barnet 2016