• Bitten

Fjärde barnet 2016

Hej. Jag och min man har tre barn och börjar inse att familjen nog kommer att öka i storlek med en till. Vi försöker inte men vi skyddar oss heller inte så det är väl bara en tidsfråga, men det vet man ju inte säkert förstås. Det känns lite läskigt men blir det ett barn till så känns det rätt och bra. Jag känner att vi har kraft och kärlek för en till.
    Finns det fler därute som planerar för större familj?

• Svar på tråden Fjärde barnet 2016
  • RobzMarley
    En PantherTant skrev 2015-06-03 09:12:27 följande:

Oj, tror det togs ut 23 ägg, 16 befruktades, 2 användes direkt och 13 frystes ner. 4 har vi iallafall ännu kvar i frysen.

Wow!!! Häftigt!!
  • Bell13

Hoppas du blivit gravid. Jag håller tummarna för dig

RobzMarley skrev 2015-06-06 09:01:09 följande:

[/quote]

Fick en smiley igår eftermiddag. Lite sen äl. Men åt rosenrot innan kanske det som påverkat.

• RobzMarley
    Bell13 skrev 2015-06-06 18:32:26 följande:

Hoppas du blivit gravid. Jag håller tummarna för dig

Vi väntar lite med att försöka. 1-2 månader till. Så försökte inte nu. Men hade avbrutet så en minimal chans finns ju ????. Jag jobbar som lärare och vill gärna hinna följa min klass terminen ut. Sen är det fritt fram.
  • Bitten

Nu ska vi se om Jag kan svara. Jag har haft strul m appen. Jag har svarat flera gånger men jag blir bara ukastad. Vi får se nu då. :)

• Bitten

Så nu gick det!
    Grattis alla gravida och välkomna alla nya!
    Är vi tre nu som väntar i januari?

• Bitten

Hur går det för alla? Jag är nu i vecka 10-11 någonting. Allt känns som vanligt men jag börjar undra vad vi gett oss in på. :) Vi måste nog byta bil. Ska man ha minibuss? Hur gör man när man ska besöka någon? Husbil? Vem har plats att husera 6 personer?
    Det är ju ett litet företag med stor familj.
    Jag är säker på att allt ordnar sig. :)

• Bell13
    Bitten skrev 2015-07-06 17:58:24 följande:

Hur går det för alla? Jag är nu i vecka 10-11 någonting. Allt känns som vanligt men jag börjar undra vad vi gett oss in på. :) Vi måste nog byta bil. Ska man ha minibuss? Hur gör man när man ska besöka någon? Husbil? Vem har plats att husera 6 personer?

Hur mår du? I v 11 började jag må bättre sist
  • RobzMarley
    Bitten skrev 2015-07-06 17:58:24 följande:

Gud ja, sånt praktiskt.. Hjälp!
  • Bitten

Jag mår bra. Jag har haft turen att må bra alla graviditeter. Knappt ngt illamående alls och mycket få krämpor samt relativt sett snabba, lätta förlossningar.
    Ibland tänker jag att min kropp måste vara gjord för detta. :) Jag är verkligen glad över min tursamhet.

• Bell13
    RobzMarley skrev 2015-07-09 09:32:58 följande:
    Gud ja, sånt praktiskt.. Hjälp!
    Kan rekommendera Mitsubishi outlander vi har en sådan en 7-sitsig funkar jättebra
Svar på tråden Fjärde barnet 2016