• aomj

Tråden för oss som använder NaturalCycles

Tänkte att vi kunde starta en tråd för oss som använder NaturalCycles Plan, dvs. i syfte att lyckas bli gravida :)

Jag har tagit tempen i ca. en månad nu, hoppas såklart att det tog sig direkt men antagligen är det önsketänkande, haha. Dock så ändrades ägglossningen i appen efter hand och sköts fram nån dag, men det är väl så i början.

Nån annan som använder NaturalCycles? Eller nån som använt det och blivit gravida? :) Är nyfiken på hur det funkat för andra! :) 

• Svar på tråden Tråden för oss som använder NaturalCycles
  • amandakollb
    Chilins skrev 2022-08-19 12:39:10 följande:
    Nä det hann jag inte så det är några minuter efter men här kommer en inom tiden på rfsu: 
    Jag tycker också jag ser på RFSU!!:))
  • Symetrical
    Chilins skrev 2022-08-19 15:45:07 följande:
    herregud hörni!!! Kunde inte hålla mig från att ta detta nu på eftermiddagen
    Hurra! Stort grattis!!! {#emotions_dlg.flower}
  • Chilins
    Symetrical skrev 2022-08-19 16:46:17 följande:
    Hurra! Stort grattis!!! {#emotions_dlg.flower}
    Tack snälla och tack för att du orkat analysera med mig så mycket Hjärta
  • Andrea929
    Chilins skrev 2022-08-19 15:45:07 följande:
    herregud hörni!!! Kunde inte hålla mig från att ta detta nu på eftermiddagen

Nej vad roligt! Stort grattis :D!

• Symetrical
    Chilins skrev 2022-08-19 16:47:02 följande:
    Tack snälla och tack för att du orkat analysera med mig så mycket Hjärta

Självklart, bara kul! Så glad för din skull! Glad Visst hade du försökt ganska länge..?

• Chilins
    Symetrical skrev 2022-08-19 18:14:52 följande:

Självklart, bara kul! Så glad för din skull! Glad Visst hade du försökt ganska länge..?

Tack snälla :) Ja.. vi började försöka i augusti förra året. Blev gravida på första försöket men fick ett utomkvedshavandeskap så blev opererad och fick ta bort en äggledare. Blev gravid igen i vintras men fick missfall.. så jag vågar inte jubla nu direkt.. 
  • Symetrical
    Chilins skrev 2022-08-19 19:05:57 följande:
    Tack snälla :) Ja.. vi började försöka i augusti förra året. Blev gravida på första försöket men fick ett utomkvedshavandeskap så blev opererad och fick ta bort en äggledare. Blev gravid igen i vintras men fick missfall.. så jag vågar inte jubla nu direkt.. 
    Då är det banne mig dig tur nu! Håller tummarna att fröet är där för att stanna! Solig
Svar på tråden Tråden för oss som använder NaturalCycles