• lanylena

BIM maj 2015

En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.

• Svar på tråden BIM maj 2015
  • soofa
    carolinewendel skrev 2015-05-06 07:24:42 följande:
    Jag vet inte vad jag ska tro. Försöker vara inställd på att mensen kommer snart.. Är ju på bim+4 idag, fortfarande massa symtom, fortfarande ingen mens, fortfarande temp stadigt på 37,4 (har normaltemp på 36,5 annars), men får bara negativt på graviditetstesten..

Läste i en annan tråd om en tjej som fick negativt på testen från graviditetskollen och positivt från annat märke, så jag har beställt hem andra som borde komma imorgon/fredag.
    Åh, vad jobbigt att inte veta! Av det jag läser låter det ju verkligen som att du är gravid, jobbigt att graviditetstesten visar negativt. Hoppas du plussar senare i veckan! 
  • soofa
    lillskrutten skrev 2015-05-06 07:21:44 följande:

Blir ingen januaribebis. Idag kom mensen. Men får se det positiva att jag kan få bättre koll på cykeln genom appen jag började använda förra månaden.

Tråkigt! :/
  • lanylena
    carolinewendel skrev 2015-05-06 07:24:42 följande:
    Jag vet inte vad jag ska tro. Försöker vara inställd på att mensen kommer snart.. Är ju på bim+4 idag, fortfarande massa symtom, fortfarande ingen mens, fortfarande temp stadigt på 37,4 (har normaltemp på 36,5 annars), men får bara negativt på graviditetstesten..

Läste i en annan tråd om en tjej som fick negativt på testen från graviditetskollen och positivt från annat märke, så jag har beställt hem andra som borde komma imorgon/fredag.

Okej, följer med spänning.

• lanylena
    Symetrical skrev 2015-05-06 07:20:45 följande:

Nu verkar det ta me tusan som att det faktiskt kan vara något på g snart. Cd 37 idag! Hahaha. Helt galet det här!

Nämen, se där ja! Woop woop!
  • carolinewendel
    soofa skrev 2015-05-06 07:35:03 följande:

Åh, vad jobbigt att inte veta! Av det jag läser låter det ju verkligen som att du är gravid, jobbigt att graviditetstesten visar negativt. Hoppas du plussar senare i veckan! 

Tack för ditt svar, gör migclite gladare att höra att jag inte är dum i huvudet med mina tankar, haha.

Känner mig gravid men jag vill ju så gärna att jag börjar bli rädd att jag är skengravid.. :( hoppas också på plus snart! Eller mens, så att man kan börja om!
  • carolinewendel
    lanylena skrev 2015-05-06 07:56:17 följande:

Okej, följer med spänning.

Just nu känns det så värdelöst, men tack! :) Hoppas på plus snart eller mens så att man kan börja om!
  • lillskrutten

Den kom på dag 37 så trodde verkligen det skulle bli lycka denna gång. Typiskt nog så pratar de om ofrivilligt barnlösa på Nyhetsmorgon idag. Tankarna skenar iväg...ska det nånsin bli vår tur?! Men måste hålla skenet uppe för att inte braka ihop.

soofa skrev 2015-05-06 07:35:39 följande:

Tråkigt! :/

• Brinkly
    lanylena skrev 2015-05-06 07:17:59 följande:

Hur går det för er, tjejer?

2/5 crystalised, Mlan, carolinewendel3/5 Aniroma6/5 malink80, Syllin, Brinkly

7/5 Ang82

8/5 Tett90

Ingen mens men blankt på test här om dagen. Inte så mycket hopp kvar :( Bim idag.
  • isali
    Symetrical skrev 2015-05-06 07:20:45 följande:

Nu verkar det ta me tusan som att det faktiskt kan vara något på g snart. Cd 37 idag! Hahaha. Helt galet det här!

Satan i gatan! Snart är det nog dags för nedsläpp Skål
Svar på tråden BIM maj 2015