• lanylena

BIM maj 2015

En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.

• Svar på tråden BIM maj 2015
  • FruGru

Grattis till pluss

Jag vet inte om jag har rester kvar sen Missfallet eller vad som händer med min kropp. Frusen, molvärk, lättretlig, mådde illa imorse och höll på att spy, brösten ömmar till och från. Har fullt med finnar osv osv...

8 dagar sen glad gubbe på äl testen.

• Otti

Så jäkla glad!!! Men kan inte tro på det än!! Tog först den vanliga och tyckte att hur kan det bli så starkt plus redan!? Så väntade en halv timme och pressde fram lite mer kiss haha och tog ett digitalt. Och ja positivt där med!!

Det häftiga är att jag vet verkligen när det fäste. I onsdags på äl+3 så kände jag stickningar och i torsdags började "mensvärken". Har sedan dess haft värk av o till och har redan börjat må lite illa igår och idag. Värken kommer mer och mer redan.

Så mycket känningar redan!?! Hur ska detta sluta haha!

Men det som gör mig lite orolig är att jag småblött ända sedan äl. Lite mer sen i torsdags men typ bara på förmiddagarna.

Vet att jag blödde typ en mens med sonen också men kommer inte ihåg när/hur mycket.

• soofa
    Otti skrev 2015-05-05 06:57:59 följande:

Så jäkla glad!!! Men kan inte tro på det än!! Tog först den vanliga och tyckte att hur kan det bli så starkt plus redan!? Så väntade en halv timme och pressde fram lite mer kiss haha och tog ett digitalt. Och ja positivt där med!!

Det häftiga är att jag vet verkligen när det fäste. I onsdags på äl+3 så kände jag stickningar och i torsdags började "mensvärken". Har sedan dess haft värk av o till och har redan börjat må lite illa igår och idag. Värken kommer mer och mer redan.

Så mycket känningar redan!?! Hur ska detta sluta haha!

Men det som gör mig lite orolig är att jag småblött ända sedan äl. Lite mer sen i torsdags men typ bara på förmiddagarna.

Vet att jag blödde typ en mens med sonen också men kommer inte ihåg när/hur mycket.

Grattis!
  • NellieMeja

Ojoj så mycket plus i tråden. GRATTIS. Hoppas ddet håller i sig å att hag oxå går ett fint plus senare i maj. Nu är i alla fall ägglossningen så nu är det bara den jobbiga väntan på bim

• Tett90
    Kixpix skrev 2015-05-04 23:16:19 följande:
    Har du haft några symtom?
    Inte mer än att jag har ömma bröst och fått annorlunda flytningar som jag inte haft förut !
  • Mileya

Jag hoppar också in här! :)
    Har BIM nu på söndag 10 maj.

Dock har jag haft bruna flytningar flera dagar nu, så vet inte om man vågar hoppas..? Ska iaf testa nu varje morgon fram till BIM :)

• lanylena
    daoan skrev 2015-05-04 19:43:22 följande:

Ska det öka såhär "segt"?

Nederst = igår. Mitten = imorse. Överst = kvällsurin nyss

:/

Är det Testlagrets? Jag har också deras och de visar väldigt svagt.

Jättekonstigt. När jag testade med dom 2012 var de inte så dåliga.

• lanylena

Stort GRATTIS till alla plus!! Skrattande

Ni är alla varmt välkomna till BF-tråden! BF Januari 2016 :)

Svar på tråden BIM maj 2015