• lanylena

BIM maj 2015

En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.

• Svar på tråden BIM maj 2015
  • Kixpix

Bättre bild. Min syster har sett bilden och säger att det är ingen tvekan!!!!

• lanylena
    Kixpix skrev 2015-05-04 14:13:02 följande:

Jag tycker mig se bättre på denna bilden. Wohooo!
  • soofa
    Kixpix skrev 2015-05-04 14:13:02 följande:

Tycker mig också ana något där! Kul! :)
  • lanylena
    mammalinda1978 skrev 2015-05-04 14:20:18 följande:

Plussade idag ???? bim +2

Åååh, grattis!! Har du nån bild på testet?

Välkommen till januaritråden! BIM Januari 2016 :)

• Kixpix
    lanylena skrev 2015-05-04 14:16:12 följande:
    Jag tycker mig se bättre på denna bilden. smile1.gif Wohooo!
    Iiiiiih. Jag har stirrat mig blind på testet nu så jag ser inte ett skit längre :) haha
  • Kixpix
    soofa skrev 2015-05-04 14:22:39 följande:
    Tycker mig också ana något där! Kul! :)
    Tack! Då är det inte jag som inbillar mig... Iiih!!!

Någon som tycker jag borde berätta för sambon? Tänker dock klargöra för honom att vi inte ska ta ut något i förskott och att jag ska testa om några dagar igen. :)
  • lanylena
    Kixpix skrev 2015-05-04 14:34:03 följande:
    Tack! Då är det inte jag som inbillar mig... Iiih!!!

Någon som tycker jag borde berätta för sambon? Tänker dock klargöra för honom att vi inte ska ta ut något i förskott och att jag ska testa om några dagar igen. :)

Ja, det kan du väl göra om du känner för det. Men kanske roligare att vänta tills du har ett mer tydligt plus?

• carolinewendel

Nu är det typ äl+22 (även om det egentligen bara borde vara äl+17 idag men den kom bog tidigare enligt ÄL-flytningar).. Fortfarnade ingen mens men även negativa graviditetstest.. Blir knäpp här hemma! Tror ni att det är kört? Ägglossningen kanske uteblev helt? Min temp har dock legat högt nu sen äl och den går inte ner..

Svar på tråden BIM maj 2015