BIM maj 2015
En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.
En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.
Grattis ni som fått plus!!!
Här visar min CB fertilitetsmonitor på maximal fertilitet.
Sen har jag sjukt ont i magen nere till höger. Fattar inte varför man ska ha ont i magen vid ägglossning?? Det är ju inte så att man blir sugen på sex då ju.
Ja ja. Kan inte mannen komma hem och göra mig gravid nu?!
Sen har jag sjukt ont i magen nere till höger. Fattar inte varför man ska ha ont i magen vid ägglossning?? Det är ju inte så att man blir sugen på sex då ju.
Ja ja. Kan inte mannen komma hem och göra mig gravid nu?!
Tog ett test idag på Bim-2 ... Negativt så de bara skrek om de ! Och kände precis att hoppet lämnade mig !
Tog ett test idag på Bim-2 ... Negativt så de bara skrek om de ! Och kände precis att hoppet lämnade mig !
Hej på er!
Grattis till alla plus och så håller jag tummarna för dem som fortfarande väntar!
Jag hoppar in här, hade ÄL 24/4 och BIM 7/5.
Jag är 28 år och min man 32 och vi har en dotter som är född nov -11.
Jag har testat på BIM -4 och det var neg med testlagrets sticka.
Men jag har så sjukt mycket symptom!
Började med smärta långt ner i magen som höll i sig i ca 4h på ÄL +5. Har efter det haft molvärk/ilningar långt ner i magen och ljumskarna. Sjukt hungrig!! Fogarna bråkar mer och mer. (Jag hade mycket problem med fogarna under förra grav) Brösten är stora och ömma. Humöret ska vi inte prata om... Plus att jag tycker underlivet har ändrat lite färg och blivit mörkare...
Jag vågar inte hoppas allt för mycket för det skulle inte vara första gången jag är skengravid!
Det är ju inte långt kvar till BIM men vet inte när jag ska testa? När jag plussade med dottern i v. 5+3 var det ett mycket svagt plus på ACO gravtest.
Vi försöker inte aktivt nu, och det är i all ärlighet inte den bästa tidpunkten men åh vad jag hoppas! När tycker ni att jag kan testa??
Förlåt för romanen
Jag blir tokig, har så ont i ryggslutet och i magen, det sticker och har molvärk. Jag är osäker på när jag hade äl gissar på helgen och jag försöker att inte känns efter men det gör ont..
Tog ett gravtest och äl test och gravtestet var blankt och äl testet såg man knappt.
Åh blir tokig :(
Har sånna enorma smärtor i nedre delen av magen, kan knappt stå rakt upp och det är en tryckande känsla.. Vet inte vad som händer. Antingen är ÄL några dagar sen.. Eller så hade jag ÄL redan förra veckan när jag kände av något..
Vi får hoppas på att vi testat för tidigt..
Har haft ont i magen till och från idag,trott att mensen kommit flera gånger. Mår jätte illa i mellanåt det lixom kommer från ingenstans å så starkt att jag är på väg att kräkas.. Tom så min man ser på mig när attackerna kommer. Hoppas hoppas de e pga bebis och inte nåt annat..
Här är Bim-2 lika med äl+9 så kanske lite optimistiskt att önska ett plus idag :/