BIM maj 2015
En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.
En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.
Idag har jag såå ont i magen ..äl+11 , gissar på att mensen kommer närsomhelst ..får väl bli försök nr 12 då :(
Testet för 3 dagar sen måste vart ett spökstreck då alla efter de varit neg
Idag har jag såå ont i magen ..äl+11 , gissar på att mensen kommer närsomhelst ..får väl bli försök nr 12 då :(
Testet för 3 dagar sen måste vart ett spökstreck då alla efter de varit neg
Jag har jätteont i magen gasig mer flytningar mår illa extremt trött..men är väl skengravid så de sjunger om de ..
Så jäkla glad!!! Men kan inte tro på det än!! Tog först den vanliga och tyckte att hur kan det bli så starkt plus redan!? Så väntade en halv timme och pressde fram lite mer kiss haha och tog ett digitalt. Och ja positivt där med!!
Det häftiga är att jag vet verkligen när det fäste. I onsdags på äl+3 så kände jag stickningar och i torsdags började "mensvärken". Har sedan dess haft värk av o till och har redan börjat må lite illa igår och idag. Värken kommer mer och mer redan.
Så mycket känningar redan!?! Hur ska detta sluta haha!
Men det som gör mig lite orolig är att jag småblött ända sedan äl. Lite mer sen i torsdags men typ bara på förmiddagarna.
Vet att jag blödde typ en mens med sonen också men kommer inte ihåg när/hur mycket.
Jag har jätteont i magen gasig mer flytningar mår illa extremt trött..men är väl skengravid så de sjunger om de ..
Stort grattis till alla som plussat! :D
Jag blir inte klok på det här, har testat med cb ägglossningstest med dubbel hormonindikator och de första två dagarna (dag 9 och 10) fick jag en tom rund ring sen dag 11 fick jag blinkande glad gubbe (hög fertilitet) och har haft det nu i 7 dagar (dag 11-17) testat med första urinen när jag vaknat som det står att man ska göra. Kan inte den fasta gubben komma nu! Har varvat med testlagrets stickor på eftermiddagen utan att de har blivit positiva heller. Har normalt en cykel på ca 28 dagar men den blir bara längre och längre för varje månad så ägglossningen kanske kommer senare tro? Hur som helst får jag återkomma med nytt datum när jag haft ägglossning (eller om jag har missat den, hade äl-hugg på dag 14, i lördags) men vi har i alla fall myst typ varje dag så har testet missat höjningen så har inte vi det i alla fall ;) men så jävla jobbigt att inte veta.
Såklart vändes bilden. Det är testet längs ner!