• lanylena

BIM maj 2015

En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.

• Svar på tråden BIM maj 2015
  • isali
    carolinewendel skrev 2015-05-06 07:24:42 följande:
    Jag vet inte vad jag ska tro. Försöker vara inställd på att mensen kommer snart.. Är ju på bim+4 idag, fortfarande massa symtom, fortfarande ingen mens, fortfarande temp stadigt på 37,4 (har normaltemp på 36,5 annars), men får bara negativt på graviditetstesten..

Läste i en annan tråd om en tjej som fick negativt på testen från graviditetskollen och positivt från annat märke, så jag har beställt hem andra som borde komma imorgon/fredag.
    Huvva vad jobbigt! Exakt sådär var det för mig, fast min mens dök aldrig upp. Skitobbigt! Månaden efter blev jag dock gravid. Att man ska behöva vänta på mensen också ... Trots utebliven mens blev jag dock gravid månaden efter.
  • isali
    carolinewendel skrev 2015-05-06 07:57:17 följande:
    Tack för ditt svar, gör migclite gladare att höra att jag inte är dum i huvudet med mina tankar, haha.

Känner mig gravid men jag vill ju så gärna att jag börjar bli rädd att jag är skengravid.. :( hoppas också på plus snart! Eller mens, så att man kan börja om!
    Jag håller då alla tummar och tår för dig! Tyst
  • carolinewendel
    isali skrev 2015-05-06 09:28:08 följande:

Huvva vad jobbigt! Exakt sådär var det för mig, fast min mens dök aldrig upp. Skitobbigt! Månaden efter blev jag dock gravid. Att man ska behöva vänta på mensen också ... Trots utebliven mens blev jag dock gravid månaden efter.

isali skrev 2015-05-06 09:28:57 följande:

Jag håller då alla tummar och tår för dig! 

Hoppas bara att vi lyckas pricka in ÄL denna månaden även lm mensen inte skulle dyka upp.. Får väl vara på pojkvännen så ofta jag kan ;)

Tack, behöver alla tummar jag kan få! :) och grattis till ditt plus! :)
  • Fronten

Svagt plus på cb plus i dag på bim-6( 4) omöjligt fånga på bild och tillräckligt svagt för att jag inte alls kan glädjas. Kan lika gärna vara ett spök då det är grått snarare än blått. Tog dock ett helt blankt likadant i förrgår.. Mår illa, har aldrig haft så här ömma bröst innan mens och molvärker i tjejmagen.

Stort grattis till alla plus och alla andra ett stort lycka till nästa gång eller nu om ni ej nått bim.

• mkes
    Symetrical skrev 2015-05-06 07:20:45 följande:

Nu verkar det ta me tusan som att det faktiskt kan vara något på g snart. Cd 37 idag! Hahaha. Helt galet det här!

TJOHO! Jag tror på positivt ikväll! Kan vi sitta och invänta mens tillsammans.
  • soofa
    Fronten skrev 2015-05-06 09:46:25 följande:

Svagt plus på cb plus i dag på bim-6( 4) omöjligt fånga på bild och tillräckligt svagt för att jag inte alls kan glädjas. Kan lika gärna vara ett spök då det är grått snarare än blått. Tog dock ett helt blankt likadant i förrgår.. Mår illa, har aldrig haft så här ömma bröst innan mens och molvärker i tjejmagen.

Stort grattis till alla plus och alla andra ett stort lycka till nästa gång eller nu om ni ej nått bim.

Åh, vad spännade! Hoppas det inte är spök utan att det blir starkare senare i veckan!
  • Fian88

Bim-8 och tiden går sååå långsamt!! Börjar nog testa om 3 dagar..

• sowe81

Här väntar man också på bim som är på söndag. Är så sugen på att testa imorgon, då är det äl+9, har vid tidigare graviditeter alltid sett på den dagen. Måste se om jag har några tester hemma

Har haft lite mensvärk till o från sen äl+3. Men i övrigt ingenting.

• Symetrical
    isali skrev 2015-05-06 09:24:51 följande:
    Satan i gatan! Snart är det nog dags för nedsläpp Skål
    Hahaha. Du är för skön!

Ja, antingen det, eller också går hela skiten i baklås igen. Dock är luktsinnet fortfarande jobbigt bra (framförallt när man åker kollektivt!) och jag har fått sämre hy = säkert tecken. Dock inga äl-flytningar än, vilket jag i vanliga fall kan bada i (sorry för äckeldetalerna!)

To be continued!
  • EliWe

Hur tänker ni med tex alkohol just nu? Lever ni som vanligt eller håller ni uppe tills mensen kommer?

Jag ska nämligen på after work på fredag, och då är jag på bim-8 så inga test kommer ju visa nåt, men det kan ju faktiskt finnas nåt som bildas där inne.

Är så kluven hur jag ska göra

Svar på tråden BIM maj 2015