BIM maj 2015
En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.
En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.
Huvva vad jobbigt! Exakt sådär var det för mig, fast min mens dök aldrig upp. Skitobbigt! Månaden efter blev jag dock gravid. Att man ska behöva vänta på mensen också ... Trots utebliven mens blev jag dock gravid månaden efter.
Jag håller då alla tummar och tår för dig!
Svagt plus på cb plus i dag på bim-6( 4) omöjligt fånga på bild och tillräckligt svagt för att jag inte alls kan glädjas. Kan lika gärna vara ett spök då det är grått snarare än blått. Tog dock ett helt blankt likadant i förrgår.. Mår illa, har aldrig haft så här ömma bröst innan mens och molvärker i tjejmagen.
Stort grattis till alla plus och alla andra ett stort lycka till nästa gång eller nu om ni ej nått bim.
Nu verkar det ta me tusan som att det faktiskt kan vara något på g snart. Cd 37 idag! Hahaha. Helt galet det här!
Svagt plus på cb plus i dag på bim-6( 4) omöjligt fånga på bild och tillräckligt svagt för att jag inte alls kan glädjas. Kan lika gärna vara ett spök då det är grått snarare än blått. Tog dock ett helt blankt likadant i förrgår.. Mår illa, har aldrig haft så här ömma bröst innan mens och molvärker i tjejmagen.
Stort grattis till alla plus och alla andra ett stort lycka till nästa gång eller nu om ni ej nått bim.
Bim-8 och tiden går sååå långsamt!! Börjar nog testa om 3 dagar..
Här väntar man också på bim som är på söndag. Är så sugen på att testa imorgon, då är det äl+9, har vid tidigare graviditeter alltid sett på den dagen. Måste se om jag har några tester hemma
Har haft lite mensvärk till o från sen äl+3. Men i övrigt ingenting.
Hur tänker ni med tex alkohol just nu? Lever ni som vanligt eller håller ni uppe tills mensen kommer?
Jag ska nämligen på after work på fredag, och då är jag på bim-8 så inga test kommer ju visa nåt, men det kan ju faktiskt finnas nåt som bildas där inne.
Är så kluven hur jag ska göra