• lanylena

BIM maj 2015

En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.

• Svar på tråden BIM maj 2015
  • Kixpix
    carolinewendel skrev 2015-05-06 16:25:54 följande:
    Det där ser tillochmed jag, och jag ser ALDRIG något på testen folk lägger ut här och alla säger "syns tydligt" till, haha. jag måste ha dålig syn ;)
    Haha! Jag hade ju mina aningar i måndags, men jag ville bli mer övertygad :)
  • Kixpix
    FruGru skrev 2015-05-06 16:35:20 följande:

Grattis Kixpix

Håll tummarna för mig! Tog precis ett testlagret som visar ett ubersvagt pluss. Hoppas inte det är rester från missfallet..fast det bör de inte vara iom de andra testen jag tog efter var helt blanka..

Tack! Ska hålla tummarna. Testet jag tog i måndags var knappt synligt, men min syster sa att det var det och idag fick jag ju det bekräftat. Har du många dagar kvar till BIM?
  • Symetrical
    isali skrev 2015-05-06 15:55:45 följande:

Nej förfan! Nu tror vi på det här! Ikväll/eller imorgon så är det take off. Så jag hoppas ni myser som tusan nu! För Januari är en bra månad att få barn i ;)

Men du, jag hade INGA ÄL flytningar denna månad, så stirra inte ihjäl dig i trollingarna. Och sämre hy har jag å fått! Garanterat ÄL på g :)

Fortsätt testandet och återkom! :)

Jag vet! Fick sonen i januari -13!

Åh, det låter ju helt fabulöst! Blir till att testa ikväll igen och se om det hänt något mer. Har i alla fall blivit lite svullen och det härjar i tjejmagen, så fan ta det där ägget om det vägrar släppa igen! Då är ju allt mög förgäves!

/bitter äggfattig skåning
  • Kixpix
    linnsanbelle skrev 2015-05-06 16:37:54 följande:

Haha! Jag tog ett ÄL-test nu (mitt första någonsin) och det var så negativt så det kändes som om den skrattade och sa "du kommer aldrig någonsin få ett positivt test". haha, det var väldigt svagt men eftersom jag har ÄL i helgen så tänkte jag att lite utslag borde den ju ge smile5.gif Men nu är det väl bara att testa varje dag så ska den väl öka något!
    Har lagt upp en bild om ngn vill se www.mammaprat.blogg.se

ps! Kixpix, supertydligt ju!! :) Hur långt är det till bim nu?

www.mammaprat.blogg.se Följ vår resa till en graviditet
    Jag testar inte med ÄL stickor, här myser vi varannan dag och detta var första försöket och det tog sig :)

Jag har BIM på söndag/måndag så det är ju BIM -4/5 typ :)
  • Erica1985

Känner inga symtom alls på att jag skulle vara gravid, bim på lördag. Men såhär dags brukar jag märka av att mensen är påväg med flytningar och ont i bröstvårtorna, men denna gången inget alls. Varför varför, vill inte ha något krångel just nu

• Fronten

Väldig mensvärk. Jobbigt att känna att den ev. är på g ändå. Ca 5-6 dagar tidigt Isåfall. Åh vad jag inte vill att allt ska kretsa kring ett ev plu, ändå kan jag inte låta bli att älta symptom och testa.

• Fronten

Detta är mitt cb plusset. Trixat för att framhäva det gråa strecket. Hur många får dessa streck utan att vara gravida
  • FruGru

Tog ett testlagret nu. Höll mig 4 timmar och det visar svagt svagt inom tiden. Går dock knte få med på bild. Men maken såg det oxå...

• Kixpix
    Fronten skrev 2015-05-06 17:56:01 följande:

phpgJt7sZ00129.jpgphpgJt7sZ00129.jpg

Detta är mitt cb plusset. Trixat för att framhäva det gråa strecket. Hur många får dessa streck utan att vara gravida

Har du fått ett svagt svagt streck? Jag tycker mig tyda strecket. Jag fick det i måndags och fattade att jag var gravid. Idag tog jag nytt och det visar ett starkt plus! Så vänta och ta ett test om 2-3 dagar igen.
  • Fronten
    Kixpix skrev 2015-05-06 18:25:28 följande:

Har du fått ett svagt svagt streck? Jag tycker mig tyda strecket. Jag fick det i måndags och fattade att jag var gravid. Idag tog jag nytt och det visar ett starkt plus! Så vänta och ta ett test om 2-3 dagar igen.

Ja, men strecket är grått ????. Känner mig gravid. Lite väl mycket mensliknande värk och har inte fått mens så här tidigt på flera år. Hade väldigt mycket molvärk i början av förra graviditeten också. Hoppingivande ord från dig tack. Jag väntar nån dag o ser om mensen ändå är på väg annars testar jag ????
Svar på tråden BIM maj 2015