• lanylena

BIM maj 2015

En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.

• Svar på tråden BIM maj 2015
  • halo83
    bjarnes12 skrev 2015-05-06 22:11:55 följande:

Lycka till! Hoppas det tagit sig denna månad!

Vi är på försök ett, tog test idag, helt blankt. Så inväntar mensen på fredag. Nu vill jag nästan att den.kommer så jag får ett kvitto på att alltfubkar som de ska efter pstav osv.

Det hoppas jag med .. Knappt känt nåt alls idag men nu börjar molvärken igen ..
  • Jini Shearer

hakar på lite här... bim-2 nu med diverse symptom.... men jag är himla duktig på att typ framkalla symptom.

• Symetrical
    Jini Shearer skrev 2015-05-07 00:40:03 följande:

hakar på lite här... bim-2 nu med diverse symptom.... men jag är himla duktig på att typ framkalla symptom.

Välkommen i "mastermind-klubben"!
  • Erica1985

Gjorde ett test idag, bim -2. Vet ite riktigt vad jag ser, har svårt att tilka dessa test. Vad tror ni?

• Fian88
    Mammis2011och2015 skrev 2015-05-07 06:20:38 följande:

Dags att ge upp hoppet om denna månaden....

Bim-4 och heeeelt blankt testa-tidigt

Lika bra det. Imorgon begraver vi Meya och jag vill bara gå under

Ettbarnihimlen.bloggplatsen.se php8ymaEc46491.jpg

Läste din blogg och fy så fruktansvärt!! Finner inga ord men beklagar verkligen!
  • soofa
    Mammis2011och2015 skrev 2015-05-07 06:20:38 följande:

Dags att ge upp hoppet om denna månaden....

Bim-4 och heeeelt blankt testa-tidigt

Lika bra det. Imorgon begraver vi Meya och jag vill bara gå under

Ettbarnihimlen.bloggplatsen.se

Tänker på er i dag! <3
  • FruGru
    Erica1985 skrev 2015-05-07 06:33:33 följande:

Gjorde ett test idag, bim -2. Vet ite riktigt vad jag ser, har svårt att tilka dessa test. Vad tror ni?

De testerna är inte så känsliga.

Fick under svagt på det igår. Syntes mest vid genomlysning. Tog ett testlagret idag som visar positivt Och även det digitala visar 1-2 veckor.

Så mitt råd är att använda rfsu först efter BIM
  • Maka94

Har en känsla av att det inte blir något den här månaden, vilket jag inte heller räknat med :) men jag har iallafall tänkt tjuvtesta på Bim-4 som infaller på våran årsdag på tisdag.

Svar på tråden BIM maj 2015