• lanylena

BIM maj 2015

En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.

• Svar på tråden BIM maj 2015
  • MartinaLarsen

Tog ett grav test nyss och är osäker, tycker jag ser något men ändå inte. Och samtidigt tog jag ett äl test som knappt visade något

Blir tokig?! Har sån molvärk i ryggslutet och i magen till och från det stramar till, ibland hugger det till också. Har känt ibland när jag haft så ont att det känns som jag spy blir så illamående.

Vad är det som händer?!
  • Symetrical
    MartinaLarsen skrev 2015-05-07 18:06:45 följande:

Såklart är första bilden dålig! Svårt att ta en bra bild. Andra ser ut såhär

phpdYQUD267050.jpg

Svårt att se, men tror jag kan skymta något när jag trixar lite med bilden.

Syns det tydligare på riktigt, eller?
  • Kixpix

phpdYQUD267050.jpg

Jag vet inte ens var strecket ska vara så jag kan inte avgöra någonting. Men när har du BIM? :)
  • halo83

Haha ja jag hoppas det blir vår tur nu :)

Min man e inte så glad över äl sexet haha han känner mer en press..så om de inte tagit sig nu så ska jag inte tala om när jag har äl...så slipper han få prestationsångest. Finns nog inget osexigare som äl sex haha

fkh skrev 2015-05-07 15:31:42 följande:

Om ni har försökt så länge som 11 månader så betyder ju att det är din tur att plussa väldigt snart! Lyckos dig! :)

Måste vara en välsignelse att vara man uppe i detta galenskap, dom behöver liksom bara pricka rätt ett par ggr i månaden medan vi tjejer blir knäppa på falska symptom och räkna mensdagar! Haha.

Hoppas vi plussar snart :) Lycka till!

• MartinaLarsen

Grejen är att det syns nog inte så bättre i verkligheten antagligen så inbillar jag mig.

Men smärtan förstår den inte alls..

Bim tror jag att jag har nästa tis eller ons så det är ju långt kvar men vill bara få bukt på varför jag har sån molvärk..

Jag har sånt humör är arg och ledsen

• linnsanbelle

min erfarenhet är att ögat ser bättre än kameran :) haha! Jag ser tyvärr inget streck där men det är ju svårt att fånga på bild, testa igen om ngn dag eller två :) Håller tummarna för ett starkt och tydligt streck! Ps. svagt streck är också plus
    www.mammaprat.blogg.se Följ vår resa till en graviditet
  • Fian88
    linnsanbelle skrev 2015-05-07 20:23:32 följande:
    Vår erfarenhet av RFSU är att dom är sämst!
    CB digital är väldigt dyrt men känsligt :) Tycker du ska prova det!
    Här har vi gjort ett "bäst i test" inlägg ifall du vill läsa :)
    http://mammaprat.blogg.se/2015/may/bast-i-test-graviditetstester-2.html
    www.mammaprat.blogg.se Följ vår resa till en graviditet
    Fast vad jag har förstått här på familjeliv när man läser runt så är inte det digitala så superkänsligt, tror ett cb-plus är bättre då. Har varit med i många bim-trådar nu (tyvärr) och många som fått svaga positiva på cb-plus och stickor har fått Inte Gravid på digitalt. Om det är innan bim alltså! Men det är bara som jag uppfattat det efter att ha läst om andra.