BIM maj 2015
En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.
En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.
Samma läge. Känns nästan som om mensen är på väg så mi?t tidiga gråa plus var nog spök. Jag tror jag väntar och tar ett nytt om mensen inte kommer på bim. Långt i från alla får dock plus på testa tidigt-tester fyra dagar innan heller.. ????
Ja vi får hoppas på att vi är låghormonare så vi plussar sent .. Hellre de än inte alls.
Har dock tappat hoppet om att det blev nåt nu ... Inga känningar mer än att mensen är på g ..
Ja vi får hoppas på att vi är låghormonare så vi plussar sent .. Hellre de än inte alls.
Har dock tappat hoppet om att det blev nåt nu ... Inga känningar mer än att mensen är på g ..
Jag önskar alla lycka till och hoppar över till maj/juni-tråden. Mensen har kommit :(
Kram
Lycka till alla ni som fått plus! vad många ni vart =) Härligt! Min mens kom så jag hoppas över till en annan tråd!
Äl-smärtor, massa flytningar och illamående från helvetet nu, så misstänker nedsläpp när som helst! ????
Blir till att åka hem och hoppa på karlen min!
FruGru, Erica1985 och ni andra som bor i Skåne eller Blekinge, här är en tråd jag startat: www.familjeliv.se/forum/thread/75159180-planerar-barn-skaneblekinge
FruGru Grattis!
Grattis till alla som plussat och tråkigt för er som fått mensen! Jag är på bim-6 och har noll känningar, bara det vanliga veckan innan mens. Tror tyvärr inte det blev nått denna gången heller . Jag och sambon har i alla fall bestämt att har det inte tagit sig till efter sommaren så ska vi söka hjälp privat då. Vi har ju en son redan så privat är väl enda alternativet. Men förhoppningsvis slipper vi det . Får hem ett nytt gäng billiga stickor idag så jag kan stilla mitt testberoende
Jag önskar alla lycka till och hoppar över till maj/juni-tråden. Mensen har kommit :(
Kram
Lycka till alla ni som fått plus! vad många ni vart =) Härligt! Min mens kom så jag hoppas över till en annan tråd!