• lanylena

BIM maj 2015

En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.

• Svar på tråden BIM maj 2015
  • bjarnes12
    FruGru skrev 2015-05-08 16:40:36 följande:

Håller med Kixpix! Ser oxå och vänta 2 dagar så kommer du säkert få ett fint plus :)

Vet inte hur jag ska stå ut med väntan

Haha.
  • Kixpix
    bjarnes12 skrev 2015-05-08 16:47:57 följande:

Haha.
    Äsch, det går fort. Det är ju bara imorgon du INTE ska ta ett test så det går bra :)
  • FruGru
    bjarnes12 skrev 2015-05-08 16:47:57 följande:

Haha.

Jag har testat varje dag ändå som den test missbrukare jag är ????
  • bjarnes12
    Kixpix skrev 2015-05-08 17:09:45 följande:

Äsch, det går fort. Det är ju bara imorgon du INTE ska ta ett test så det går bra :)

Vill ju ta ett till nu! Men ska försöka behärska mig. Men min man är på middag med sitt arbete ikväll och det vore ju fantastiskt att överaska honom med detta när han kommer hem.
  • bjarnes12
    FruGru skrev 2015-05-08 17:31:23 följande:

Jag har testat varje dag ändå som den test missbrukare jag är ????

Ja jag vill ta ett till. Men ska försöka behärska mig
  • Kixpix
    bjarnes12 skrev 2015-05-08 17:31:56 följande:
    Vill ju ta ett till nu! Men ska försöka behärska mig. Men min man är på middag med sitt arbete ikväll och det vore ju fantastiskt att överaska honom med detta när han kommer hem.
    Jag förstår det. Men med tanke på att hcg fördubblas varannan till var tredje dag så är det ju inte lönt.

Jag väntade ju med två dagars mellanrum och då fick jag ett ganska starkt plus.
  • bjarnes12
    Kixpix skrev 2015-05-08 17:43:36 följande:

Jag förstår det. Men med tanke på att hcg fördubblas varannan till var tredje dag så är det ju inte lönt.

Jag väntade ju med två dagars mellanrum och då fick jag ett ganska starkt plus.

Åh jag vet, men är väl mest att jag vill få bekräftat att det finns något svagt igen, så det inte är spök eller färgrester liksom.

Tänkte köpa cb med veckoindikator nångång nästa vecka
  • halo83

Ok tar digitala i morgon bitti då mannen vill va med..visar det minus väntar jag till bim och kör ett cb+ då :)

Kixpix skrev 2015-05-08 16:05:45 följande:

Jag har skrivit tidigare i tråden att jag testat positivt med cb+ på BIM -7 och BIM-5.

Beräknad mens på söndag. På måndag ska jag ta ett digitalt bara för att vara säker! Jag förstår nämligen inte än att jag är gravid :)

• Maka94

Någon av er som plussat som haft ihållande huvudvärk som första tidiga tecken?