BIM maj 2015
En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.
En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.
Heja heja heja!!!
I wish!
Har en brännande känsla i nedre delen av magen idag och mår löjligt illa. Dock lite ont i halsen också, så misstänker att jag är lite allmänt krasslig. Inte direkt högre temp (0,1 grad) och starkt på äl-testet IGEN! Släpp då äggfanskap!!!
Heja heja heja!!!
Haha jaaa jag väntar oxå på ÄL, beräknat imorgon. Ska försöka tvinga fram ägget med lite skumpa ikväll
Tack för påhejandet! Vem vet!? Kanske kan tvinga det att släppa med hjälp av gammalt hederligt grupptryck
Haha jaaa jag väntar oxå på ÄL, beräknat imorgon. Ska försöka tvinga fram ägget med lite skumpa ikväll
I wish!
Har en brännande känsla i nedre delen av magen idag och mår löjligt illa. Dock lite ont i halsen också, så misstänker att jag är lite allmänt krasslig. Inte direkt högre temp (0,1 grad) och starkt på äl-testet IGEN! Släpp då äggfanskap!!!
Segast ägglossning i stan!
Testade imorse, väldigt tidigt dock bim-7 (ÄL+7) och det var negativt. Hade inte väntat mig annat, men då kan jag ta ett glas vin ikväll :)
Nästa test blir nog inte förrän på bim
I wish!