BIM maj 2015
En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.
En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.
Ni som redan plussat eller varit gravida tidigare, hur tidigt började ni få graviditetssymtom? För mig har det bara gått 3-4 dagar sen ägglossningen men det känns som att jag har en del symtom. Kommer inte ihåg att jag hade några symtom alls typ förutom ev trötthet innan v 7 förra graviditeten. Jag inbillar mig va?
Idag är det ÄL7 och jag har kraftig mensvärk, är lättirriterad, yr, gasig i magen, haft märkliga flytningar som jag aldrig haft annars och brösten har börjat ömma och ser rundare ut.
Är detta månne en graviditet?
Ni som redan plussat eller varit gravida tidigare, hur tidigt började ni få graviditetssymtom? För mig har det bara gått 3-4 dagar sen ägglossningen men det känns som att jag har en del symtom. Kommer inte ihåg att jag hade några symtom alls typ förutom ev trötthet innan v 7 förra graviditeten. Jag inbillar mig va?
När ska du ha BIM? En vecka efter ÄL är inte ens lönt att testa. Jag testade ÄL+13, visade ett mycket svagt plus :)
Här kom mensen på bim+1, helt förstörd. Var visserligen "bara" vårat fjärde försök men var helt bergsäker denna gång, även om jag försökte intala mig annat så kände jag på mig innerst inne att jag var gravid. Känner mig grundlurad. :(
När ska du ha BIM? En vecka efter ÄL är inte ens lönt att testa. Jag testade ÄL+13, visade ett mycket svagt plus :)
Låter som att det är på g att släppa när som nu då! Håller tummarna att du missade peaken! Har du koll på tempen? Isf vet du ju mer exakt. Ganska skit samma förvisso, som du själv skrev, eftersom sambon ändå är borta, så inte mycket att göra åt det oavsett. Men som det kontrollfreak man (läs jag) är vill man ju ändå veta!
Tack för att ni delar med er av era tidiga graviditetssymtom och erfarenheter! Jag får helt enkelt vänta och se om symtomen jag känner håller i sig och/eller blir starkare.