BIM maj 2015
En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.
En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.
Jag har fått Spottings så mensen är på g. Tror dock att det blev ett väldigt tidigt missfall då jag fick ettcsvagt streck o början av veckan och haft så sjukt jobbiga symptom som jag inte brukar ha innan mens. Nästan skönt att få släppa detta för denna månad och satsa på nästa ÄL ????
Grattis till alla plus
Hej på er!
Hoppar in i tråden här jag också. Vi jobbar på syskon till vår snart tvååriga tös.
Tror jag hade ÄL 7/5 och BIM 19/5
Är så nyfiken nu på om vi prickade in rätt dagar....
Finns det någon vänlig själ som kan lägga till mig i BIM-listan?
Jo jag vet att vi kan få hjälp...mannen är dock inte så pepp på det,han har inte bråttom....förstår honom men JAG känner press,blir inte yngre och jag vill ju så gärna ha en till.
Ska köpa hem ål stickor nu..körde med digitalt denna gång så jag vet ju att jag har äl...skulle vara intressant å se om man kan se när den släpper.. Å så ska jag köra på rosenrot med.
Säg inte så. Genomsnittstiden på 7-8 månader innebär ju att det finns lika många som blir gravida på 14de försöket som på första eller andra. Dessutom så finns ju hjälp och lösningar till allt numera, klart ni kommer få barn tillsammans! Förstår att det känns tungt, men nu kan ni ju få hjälp på traven å andra sidan! Styrkekramar
Finns det nån bim tråd för juni!?
Jag är med i en bim maj/juni tråd :)
Finns det nån bim tråd för juni!?
Usch vad jobbigt Fronten! Hoppas det går bättre nästa cykel!
Välkommen natlin! Har också en dotter men hon är 16 månader.
halo83 Jag hade inte accepterat om min man inte ville utredas. Jag hade sökt hjälp ändå och samtidigt tjatat på honom. Ni vet ju inte om det är nåt som enkelt går att åtgärda med läkemedel t.ex. Tänk all den oro osv som ni kan bespara er om ni får veta att ni är friska eller om det är nåt fel.
Det är ju fint att man blir totalt ignorerad av alla när man ställer frågor.. :(
Det är ju fint att man blir totalt ignorerad av alla när man ställer frågor.. :(
Neeej, det är nog ingen som ignorerar med flit! Jag såg inte att du skrivit eftersom du citerade ett inlägg, dom läser inte jag så noga för jag tänker att det inte är till mig
Har du bim imorgon kan du testa med vilket test som helst :D
Neeej, det är nog ingen som ignorerar med flit! Jag såg inte att du skrivit eftersom du citerade ett inlägg, dom läser inte jag så noga för jag tänker att det inte är till mig
Har du bim imorgon kan du testa med vilket test som helst :D