• lanylena

BIM maj 2015

En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.

• Svar på tråden BIM maj 2015
  • fkh

Jag kan för övrigt tipsa samtliga bebissugna här om att göra fertilitetsyoga! Jag har precis börjat med detta en halvtimme på morgonen. Jag vet inte hur mycket det egentligen hjälper men iden är att dra ner på stressen och hitta lugnet i kroppen och själen, samt att det hjälper blodcirkulationen i och runt livmodern och det kan ju iaf inte skada :)

En länk för er som är intresserade, det finns säkert massa fler övningar men dessa är hyfsat enkla för nybörjare som jag och jag själv känner faktiskt redan lite skillnad i knoppen :)

• boniish

Hej !! 
    hur går de för er ?
    jag ska ha mens snart men har liknande molvärk o ömma bröst. och de kom ganska så sent för ont i brösten brukar ja få 2v innan mens oftast o alltid 3dagar innan värk i ryggen men inget av de ännu.
    hoppas på ett + denna gången. försökt länge med min man 

• linnsanbelle

Håller tummarna!! själv kämpar jag hårt med mina ÄL tester som aldrig verkar ge utslag! men de borde vara sön-tis som ägget släpps..

boniish skrev 2015-05-10 15:36:52 följande:

Hej !! 

hur går de för er ?

jag ska ha mens snart men har liknande molvärk o ömma bröst. och de kom ganska så sent för ont i brösten brukar ja få 2v innan mens oftast o alltid 3dagar innan värk i ryggen men inget av de ännu.

www.mammaprat.blogg.se Följ vår resa till en graviditet
  • mikamon

Mens i över en vecka nu, dock har dom tre senaste dagarna bestått av små spottings. Så irriterande. ÄL är beräknad kring 14/5. Ska plocka fram ältesten på måndag eller tisdag.

• Tassen
    Symetrical skrev 2015-05-10 11:42:42 följande:

Håller tummarna för mer tempökning imorgon för din del! :-P

Här kom det lite mer blodblandat sekret när jag varit på toa nyss och har ganska mycket pms-känningar, så det kanske helt enkelt är mensen som är på ingång..!???! Mår r ö v, så något sug efter mys finns inte på världskartan! 8-/ Tur att vi garderat oss någorlunda om det nu trots allt är äl. Har inte mensen kickat igång till imorgon kanske jag ändå får "suck it up" och ta en för laget, så vi inte försitter en chans.

Usch då. Hoppas det inte är mensen.

Guuud så sexigt... "suck it up" och ta en för laget, haha. Nä fy, hemskt att tvinga sig till sex fast man inte vill. Men blir det resultat är det värt det.
  • linnsanbelle
    fkh skrev 2015-05-10 14:13:19 följande:

Jag kan för övrigt tipsa samtliga bebissugna här om att göra fertilitetsyoga! Jag har precis börjat med detta en halvtimme på morgonen. Jag vet inte hur mycket det egentligen hjälper men iden är att dra ner på stressen och hitta lugnet i kroppen och själen, samt att det hjälper blodcirkulationen i och runt livmodern och det kan ju iaf inte skada :)

En länk för er som är intresserade, det finns säkert massa fler övningar men dessa är hyfsat enkla för nybörjare som jag och jag själv känner faktiskt redan lite skillnad i knoppen :)

Men va KUL!!! :) Tack så mycket, har funderat lite på yoga, ska absolut testa :)
    www.mammaprat.blogg.se Följ vår resa till en graviditet
  • Malin 845

Hej !! 

hur går de för er ?

Hej!

Ska ha min mens imorgon, och känner stickande värk och molnande mitt över magen, och är trött och har svullna bröst. Bim -1. Kan man testa på torsdag och det kan ge utslag på cb digital? Eller ska man köpa ett tidigt test? Hoppas på plus!
  • Fian88

Hej !! 
    hur går de för er ?

Bim-4 här och negativt i morse! Men är ju då samtidigt på äl+10 och det är tidigt att få plus då. Känner varken eller om jag ska vara ärlig. Ingen pms än i alla fall och det är positivt. Håller tummarna för dig!!
  • Symetrical
    Tassen skrev 2015-05-10 16:06:48 följande:
    Usch då. Hoppas det inte är mensen.

Guuud så sexigt... "suck it up" och ta en för laget, haha. Nä fy, hemskt att tvinga sig till sex fast man inte vill. Men blir det resultat är det värt det.
    Ja, men eller hur!?!?? Sjukt oevolutionärt är må så dåligt kring äl. Hur säkrar man då rasens överlevnad..!?!?? Hade alla mått som jag under sin fertila period i månaden hade vi människor dött ut för länge sedan!