BIM maj 2015
En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.
En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.
Jag kan för övrigt tipsa samtliga bebissugna här om att göra fertilitetsyoga! Jag har precis börjat med detta en halvtimme på morgonen. Jag vet inte hur mycket det egentligen hjälper men iden är att dra ner på stressen och hitta lugnet i kroppen och själen, samt att det hjälper blodcirkulationen i och runt livmodern och det kan ju iaf inte skada :)
En länk för er som är intresserade, det finns säkert massa fler övningar men dessa är hyfsat enkla för nybörjare som jag och jag själv känner faktiskt redan lite skillnad i knoppen :)
Test enl önskemål
Hej !!
hur går de för er ?
jag ska ha mens snart men har liknande molvärk o ömma bröst. och de kom ganska så sent för ont i brösten brukar ja få 2v innan mens oftast o alltid 3dagar innan värk i ryggen men inget av de ännu.
hoppas på ett + denna gången. försökt länge med min man
Håller tummarna!! själv kämpar jag hårt med mina ÄL tester som aldrig verkar ge utslag! men de borde vara sön-tis som ägget släpps..
Hej !!
hur går de för er ?
jag ska ha mens snart men har liknande molvärk o ömma bröst. och de kom ganska så sent för ont i brösten brukar ja få 2v innan mens oftast o alltid 3dagar innan värk i ryggen men inget av de ännu.
Mens i över en vecka nu, dock har dom tre senaste dagarna bestått av små spottings. Så irriterande. ÄL är beräknad kring 14/5. Ska plocka fram ältesten på måndag eller tisdag.
Håller tummarna för mer tempökning imorgon för din del! :-P
Här kom det lite mer blodblandat sekret när jag varit på toa nyss och har ganska mycket pms-känningar, så det kanske helt enkelt är mensen som är på ingång..!???! Mår r ö v, så något sug efter mys finns inte på världskartan! 8-/ Tur att vi garderat oss någorlunda om det nu trots allt är äl. Har inte mensen kickat igång till imorgon kanske jag ändå får "suck it up" och ta en för laget, så vi inte försitter en chans.
Jag kan för övrigt tipsa samtliga bebissugna här om att göra fertilitetsyoga! Jag har precis börjat med detta en halvtimme på morgonen. Jag vet inte hur mycket det egentligen hjälper men iden är att dra ner på stressen och hitta lugnet i kroppen och själen, samt att det hjälper blodcirkulationen i och runt livmodern och det kan ju iaf inte skada :)
En länk för er som är intresserade, det finns säkert massa fler övningar men dessa är hyfsat enkla för nybörjare som jag och jag själv känner faktiskt redan lite skillnad i knoppen :)
Hej !!
hur går de för er ?
Hej !!
hur går de för er ?