BIM maj 2015
En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.
En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.
Nu har jag köpt test, om jag bara vågar så ska jag prova testa imorgon :)
Hej! Hoppar in här jag med, har bim imorgon och detta är andra försöket att få till ett syskon till våra son :) Har spända bröst, molvärk och illamående....to be continued ;)
Han är 1 år och 3 månader :)
Tiotusenkronorsfrågan: Har helvetet släppt nu, eller är det svagare igen bara för att det är eftermiddag..!? Suck.
Tiotusenkronorsfrågan: Har helvetet släppt nu, eller är det svagare igen bara för att det är eftermiddag..!? Suck.
Han är 1 år och 3 månader :)
Hej allihop!
Har BIM på söndag och har senaste dagarna haft extremt ont i ljumskarna och molande värk.
Idag vaknade jag med ett hemskt illamående och trodde jag skulle kräkas direkt i sängen. Tog Postafen och åt tre skorpor sedan lade sig illamåendet.
Men man vill ju veta nuuu! Jag känner ju att det inte är som vanligt.
Har fyra graviditetstest hemma och min fråga till er är om ni använder morgonurin när ni testar innan BIM?
Hej allihop!
Har BIM på söndag och har senaste dagarna haft extremt ont i ljumskarna och molande värk.
Idag vaknade jag med ett hemskt illamående och trodde jag skulle kräkas direkt i sängen. Tog Postafen och åt tre skorpor sedan lade sig illamåendet.
Men man vill ju veta nuuu! Jag känner ju att det inte är som vanligt.
Har fyra graviditetstest hemma och min fråga till er är om ni använder morgonurin när ni testar innan BIM?
Hej Malin! Jag testade idag på BIM -3 med clairblue digital och jag plussade! Så ge dig ut och köp ett du också :D