• lanylena

BIM maj 2015

En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.

• Svar på tråden BIM maj 2015
  • isali
    debbie85 skrev 2015-05-09 20:38:13 följande:

Ni som redan plussat eller varit gravida tidigare, hur tidigt började ni få graviditetssymtom? För mig har det bara gått 3-4 dagar sen ägglossningen men det känns som att jag har en del symtom. Kommer inte ihåg att jag hade några symtom alls typ förutom ev trötthet innan v 7 förra graviditeten. Jag inbillar mig va?

Kroppen kändes bara annorlunda. Efter en vecka! Det första symptomet var att jag vaknade, gick på toan och såg i spegeln att jag såg ut som sängen på kroppen. Samma sak med soffan. Fick lätt märken efter byxor, mycket vätska i kroppen. Andra symptomet var gasig, är iof det än. Sen trötthet, illamående och tillslut de spända och ömmande brösten som gjorde ont bara man gick nedför trappen. Testade på BIM -3 och fick plus på CB!
  • Jini Shearer

sitter också med en del symptom och sambon tycker att allt bara verkar kommit lite väl snabbt... bim+1 (inte testat än)

• debbie85

Intressant! Ja, det har ju inte gått en vecka än. Suck, vad tiden går långsamt ibland. :-P

• Symetrical
    Tassen skrev 2015-05-09 22:27:46 följande:
    Jag har tempat i 3 dagar. Så det visar ju sig om den blir högre nu då.

Nu har jag inte ont längre. Det har säkert släppt nu då. smile1.gif Kändes som att livmodern skulle trilla ut sist jag var och kissade. Haha
    Hahaha. Det är vad jag kallar nedsläpp det! Hur var tempen nu idag då?

Själv fick jag lite rött på pappret när jag torkade mig nyss, liten tempdipp och vattniga flytningar. Kan det äntligen vara på väg att släppa månne!?!???
  • Femma88
    debbie85 skrev 2015-05-09 20:38:13 följande:

Ni som redan plussat eller varit gravida tidigare, hur tidigt började ni få graviditetssymtom? För mig har det bara gått 3-4 dagar sen ägglossningen men det känns som att jag har en del symtom. Kommer inte ihåg att jag hade några symtom alls typ förutom ev trötthet innan v 7 förra graviditeten. Jag inbillar mig va?

Jag hade stickningar i livmodern ganska snart efter ÄL som varit mer eller mindre ihållande, nån vecka efter fick jag stark mensvärk typ ett dygn (mellan äl och bim). Har sedan jag slutade med p-piller haft en cykel på 28-34 dagar och testade negativt på dag 32 efter senaste mensen. Denna veckan har jag varit oförklarligt trött, jag orkar gå upp och är pigg på ett sätt men ändå ständigt dåsig och har lätt huvudvärk. Testade positivt igår. :)

Hoppas dina symptom betyder att det finns något där inne som håller på att utvecklas :) lycka till!
  • halo83

I morse kom mensen,2 dagar tidigt... Ett år av försök. Får kanske inse att jag och min man inte kan få barn tillsammans...

• Kixpix
    Donner82 skrev 2015-05-09 22:15:03 följande:
    Stort Grattis by the way! :) Är det första barnet?
    Tack så mycket! Jajjamen, det blir första barnet :)
  • Fian88
    halo83 skrev 2015-05-10 07:57:31 följande:

I morse kom mensen,2 dagar tidigt... Ett år av försök. Får kanske inse att jag och min man inte kan få barn tillsammans...

Så tråkigt! Sök hjälp. Kram!
  • isali
    Symetrical skrev 2015-05-10 07:31:24 följande:

Hahaha. Det är vad jag kallar nedsläpp det! Hur var tempen nu idag då?

Själv fick jag lite rött på pappret när jag torkade mig nyss, liten tempdipp och vattniga flytningar. Kan det äntligen vara på väg att släppa månne!?!???

Det hoppas vi då! Nu jäklar blir det nedsläpp. Woho!
  • Liam05

Jag är på BIM +2 idag och igår eftermiddag fick jag ett väldigt svagt plus på CB. Tog ett CB digitalt 15 min efter o fick svaret inte gravid, tog ett nytt CB digital i morse med morgonurinenet o fick samma svar, inte gravid.

Är det kört nu?