BIM maj 2015
En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.
En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.
Ni som redan plussat eller varit gravida tidigare, hur tidigt började ni få graviditetssymtom? För mig har det bara gått 3-4 dagar sen ägglossningen men det känns som att jag har en del symtom. Kommer inte ihåg att jag hade några symtom alls typ förutom ev trötthet innan v 7 förra graviditeten. Jag inbillar mig va?
sitter också med en del symptom och sambon tycker att allt bara verkar kommit lite väl snabbt... bim+1 (inte testat än)
Intressant! Ja, det har ju inte gått en vecka än. Suck, vad tiden går långsamt ibland. :-P
Ni som redan plussat eller varit gravida tidigare, hur tidigt började ni få graviditetssymtom? För mig har det bara gått 3-4 dagar sen ägglossningen men det känns som att jag har en del symtom. Kommer inte ihåg att jag hade några symtom alls typ förutom ev trötthet innan v 7 förra graviditeten. Jag inbillar mig va?
I morse kom mensen,2 dagar tidigt... Ett år av försök. Får kanske inse att jag och min man inte kan få barn tillsammans...
I morse kom mensen,2 dagar tidigt... Ett år av försök. Får kanske inse att jag och min man inte kan få barn tillsammans...
Hahaha. Det är vad jag kallar nedsläpp det! Hur var tempen nu idag då?
Själv fick jag lite rött på pappret när jag torkade mig nyss, liten tempdipp och vattniga flytningar. Kan det äntligen vara på väg att släppa månne!?!???
Jag är på BIM +2 idag och igår eftermiddag fick jag ett väldigt svagt plus på CB. Tog ett CB digitalt 15 min efter o fick svaret inte gravid, tog ett nytt CB digital i morse med morgonurinenet o fick samma svar, inte gravid.
Är det kört nu?