• Liam05

BIM maj 2015

Jag är på BIM +2 idag och igår eftermiddag fick jag ett väldigt svagt plus på CB. Tog ett CB digitalt 15 min efter o fick svaret inte gravid, tog ett nytt CB digital i morse med morgonurinenet o fick samma svar, inte gravid.

Är det kört nu?

• Liam05
    Liam05 skrev 2015-05-10 09:05:07 följande:

Jag är på BIM +2 idag och igår eftermiddag fick jag ett väldigt svagt plus på CB. Tog ett CB digitalt 15 min efter o fick svaret inte gravid, tog ett nytt CB digital i morse med morgonurinenet o fick samma svar, inte gravid.

Är det kört nu?

Såhär såg testet ut..
  • Liam05
    Femma88 skrev 2015-05-10 09:59:26 följande:

Tycker jag ser ett svagt plus! Testa igen om några dagar :)

Men borde det inte varit starkare eftersom att det är efter BMI?
  • Liam05
    isali skrev 2015-05-10 10:17:37 följande:

Jag skulle säga att du är gravid. Vänta en två dagar och ta ett CB med veckoindikator!

Det gjorde jag igår med morgonurinen o var då på BIM +2/3 o det blev negativt så tror inte jag är gravid :(
  • Liam05

O det känns som att mensen ska komma vilken sekund som helst, molar o ilar o ibland sticker det till vid livmodern.

Springer på toa direkt för o kolla om mensen kommit, men ingenting.

• Liam05
    Symetrical skrev 2015-05-10 11:31:51 följande:

Tveklöst positivt enligt mig! Digitalt är inte lila känsligt, säkert därför det visar negativt fortfarande. Som så många andra skriver så testa igen på typ tisdag!

O det känns som att mensen ska komma vilken sekund som helst, molar o ilar o ibland sticker det till vid livmodern.

Springer på toa direkt för o kolla om mensen kommit, men ingenting.
Svar på tråden BIM maj 2015