• lanylena

BIM maj 2015

En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.

• Svar på tråden BIM maj 2015
  • lanylena

Jag har BIM imorgon eller i övermorgon, men har bara blanka test, så jag väntar in mensen nu. Nytt BIM är ca 6/5.

• Fiijah89

Var inte med i april tråden då detta är första försöket, men kanske får vara med här ändå :) har mens just nu och bim är 2/5, tredje barnet!

• isali

Var också med i april tråden men plussade ej. Dock så är min mens försenad, så jag väntar in den så jag kan få nytt BIM.

• malink80
    isali skrev 2015-04-06 09:23:03 följande:

Var också med i april tråden men plussade ej. Dock så är min mens försenad, så jag väntar in den så jag kan få nytt BIM.

Du kanske är gravid om den är försenad =)
  • isali
    malink80 skrev 2015-04-06 15:56:34 följande:

Du kanske är gravid om den är försenad =)

Har tagit både stickor och digitalt, så tyvär. Har dock hoppats, men tror inte testen visar fel :p Men hade gärnat fått vara så ;)
  • malink80
    isali skrev 2015-04-06 16:22:45 följande:
    Har tagit både stickor och digitalt, så tyvär. Har dock hoppats, men tror inte testen visar fel :p Men hade gärnat fått vara så ;)
    Hur försenad är den då?
  • Aniroma

Hej. Studsar in här! sambon o jag försöker med första barnet. Har en ganska lång cykel på mellan 32-42 dagar, oftast runt 38-40 dagar. Ska enligt mina appar ha bim runt 3/5! Äl är runt 19/4! Sååå spännande!!

• isali
    malink80 skrev 2015-04-06 16:27:18 följande:

Hur försenad är den då?

Bara en 3 dagar än så länge :)
  • E90A

Hej. Jag hänger också på här. Vi ska börja försöka nu i april med första barnet. Har BIM den 13/5 vilket känns långt bort nu men det är det ju egentligen inte.

Svar på tråden BIM maj 2015