BIM maj 2015
En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.
En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.
Hihi, jag och min mamma är undantaget som bekräftar regeln..
Men det stämme som du säger, majoriteten går över. En kollega gick över ca 3 veckor med första barnet! Helt crazy.
Håller med om att det känns ganska trångsynt och känner såklart med dig! Med tanke på att endast ca 1 av 4 ägg är "funktionsdugligt" känns det ju också surt om det nu skulle vara just det här ägget som är det och så då hoppa över den chansen...
Är det första barnet, eller? Isf kan du ju alltid försöka med devisen att majoriteten av förstföderskor går över tiden. Sällan barnet kommer mer än en vecka innan i alla fall!
Någon mer som har P Tracker på sin telefon?
P Trackers och Familjelivs ägglossningsuträknare säger olika saker trots samma inställning? Nån som sett samma? Jag har satt inställningen menscykel 26 och lutealfas 12 på båda. P Trackern säger att ÄL är 25/4 och FL's säger den 23/4?
Förvirrande.
Någon mer som har P Tracker på sin telefon?
P Trackers och Familjelivs ägglossningsuträknare säger olika saker trots samma inställning? Nån som sett samma? Jag har satt inställningen menscykel 26 och lutealfas 12 på båda. P Trackern säger att ÄL är 25/4 och FL's säger den 23/4?
Förvirrande.
Känns som ni kan ta bort mig från listan denna månaden.Jag är så besviken idag. Sambon som sagt att han ville köra på har nu ångrat sig och vill att vi ska vänta till nästa månad för att han vill undvika decemberbarn, trots att bf skulle bli ca 10/1.. Efter att ha tempat och testat och allt sånt nu och med äl vilken dag som helst så bröt jag ihop totalt igårkväll när han berättade detta. Den lyckan jag känt över att han äntligen är redo bara försvann.. Jag vet att det bara är en månads väntan till... Men varför ska han bestämma detta? Jag har väntat på honom i två år... Så besviken ;(
Jag kan förstå honom till viss del. Sambon och jag hoppade över äl jag hade i påskas för att undvika decemberbarn. Men troligen hade du mens runt/efter påsk(?) och oddsen att du föder i december är rätt små. Bara för att du föddes förtidigt så innebär det inte att du kommer föda för tidigt. Jag köpte två pappaböcker till min sambo som han slukat med stort intresse. "Pappalogi" kan jag varmt rekomendera jag tycker det är den bästa jag läset (småbörjat redan med att läsa på mig om graviditeter) kanske kan vara ett sätt för honom att svart på vitt se att många går över tiden :)
Hm, 20%? Var ju 0.2% som blev gravida med hjälp av det? Det blir väl aldrig 20%? Eller?
Den gör sekretet tjockare? Varför äter då folk Bisolvon för att göra det tunnare?
Nu är jag ganska säker på att min ÄL varit eller i alla fall pågår just nu, några dagar tidigare än "normalt". Nu är det bara den jobbiga väntan till bim kvar då :) hur går de för er andra?