• lanylena

BIM maj 2015

En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.

• Svar på tråden BIM maj 2015
  • halo83
    Angdev skrev 2015-04-17 21:27:29 följande:
    Jag har beställt därifrån oxå men dom billiga stickorna. Men dom är dryga för man måste vänta på att urinen blir rumstempererad. Vilka har du?

jag körde också dom billioga stickorna första gången..för 2 månader sen..visste inte att kisset skulle vara rumstemp.
    ledsnade på att tyda streck själv då jag misstänker att jag ej har äl öht..så nu köpte jag digitalt.. sofi hette den och m,an kan köpa refill stickor till..inehöll 7st teststickor och så köpte ag 7 till.. så nu ska jag örja testa i morgon (mensen slutade igår)så jag är säker på att jag verlkigen gjort det jag kunnat för att hitta äl..

• Kolan91
    lanylena skrev 2015-04-16 10:08:46 följande:
    ÄL-lista

18-20/4 daoan
    19/4 Aniroma
    20/4 Syllin
    21-25/4  Symetrical
    22/4 malink80
    23-25/4 lanylena
    24/4 Desideri
    27/4 Hanzi
    28/4 halo83, Angdev
    29/4 Otti, E90A
    1/5 Jullan1989
    2/5 debbie85
    3/5 Spring16

BIM-lista

2/5 Fiijah89, Carolaj83, cocospaj
    2-4/5 daoan
    3/5 Aniroma
    5/5 lott77
    6/5 lanylena, Mlan, malink80, Syllin
    8/5 Desideri
    11/5 sowe81, Hanzi
    12/5 halo83, Angdev
    14/5 E90A
    16/5 debbie85
    17/5 Spring16
    18/5 Jullan1989
    20/5 MartinaLarsen
    25/5 Moannaa
    Hej! Lägg gärna till mig i denna tråd också. Äl: 30/4 Bim: 15/5 Glad
  • Fian88

Hej allihopa

Har inte fått mensen än men är bombsäker på att den kommer i dagarna, kroppen verkligen skriker "inte gravid"! Jaja, bim blir 16/5 och det blir 11e försöket med barn nr 2. Fyller själv år 15/5 och vilken födelsedagspresent det hade blivit med ett plus på stickan . Med sonen plussade jag på min mammas födelsedag för övrigt

• halo83

Blir inte klok.. Hjälp mig!!

Jag köpte äl test (digitalt) denna månad då vi nu är inne på 11:e försöket..

Misstänkte att jag ej har nån äl då jag inte fick utslag första gången för 2månader sen med stickor.

Iaf..nu kör jag digitalt å tänkte testa hela perioden för att vara säker på att jag gjort allt.

Mensen slutade i torsdags i dag började jag med äl testerna...å gissa vad?! Fick ett positivt resultat.. Har tydligen äl nu!... Huuur är det möjligt? Inte kan man ha äl 2 dagar efter mensens slut?

Har superont i ryggslutet vilket jag brukar ha vid äl..men det är väl för tidigt?! Räknade ut att äl ska vara den 28:e...

• Symetrical
    halo83 skrev 2015-04-18 12:22:25 följande:

Blir inte klok.. Hjälp mig!!

Jag köpte äl test (digitalt) denna månad då vi nu är inne på 11:e försöket..

phpYLckcn68970.jpg

Misstänkte att jag ej har nån äl då jag inte fick utslag första gången för 2månader sen med stickor.

Iaf..nu kör jag digitalt å tänkte testa hela perioden för att vara säker på att jag gjort allt.

Mensen slutade i torsdags i dag började jag med äl testerna...å gissa vad?! Fick ett positivt resultat.. Har tydligen äl nu!... Huuur är det möjligt? Inte kan man ha äl 2 dagar efter mensens slut?

Har superont i ryggslutet vilket jag brukar ha vid äl..men det är väl för tidigt?! Räknade ut att äl ska vara den 28:e...

Men har du aldrig fått positivt äl-test innan, är det kanske just för att du har äl väldigt tidigt och därför missat det innan..!?

När började mensen? Finns en del som har äl så tidigt som på dag 8-9.
  • halo83

Den 12:e började mensen... Känns väldigt tidigt.för.äl..

Mannen börjar jobba 18idag 12 tim pass hela helgen..han va inte jättepepp på en snabbis på toan ;)

• isali

Huvva vad magen värker till och från, idag känner jag mig dessutom illamående. dessutom varit otroligt varm! Vaknade till och från under natten pga. värk! Suck! Kul att ha jobbhelg med denna "mensvärk"...

Halvstarka utslag på ÄL test, hållt sig ganska mittemellan de senaste 2-3 dagarna. Jag vägrar ta ett gravtest förrän helgen är slut! Är så van att de är negativa :/ 42 dagars cykel hittills!

• Symetrical
    halo83 skrev 2015-04-18 13:11:57 följande:

Den 12:e började mensen... Känns väldigt tidigt.för.äl..

Mannen börjar jobba 18idag 12 tim pass hela helgen..han va inte jättepepp på en snabbis på toan ;)

Förvisso kan man väl få pos äl-test i samband med mensen också, har jag för mig. Kanske så det är då..?
  • halo83

Aha..det har jag aldrig hört...aja..vi kör på som om de vore äl..mannen går å jobbar strax..rond 2 i morgon bitti när han kommer hem haha

Svar på tråden BIM maj 2015