• lanylena

BIM maj 2015

En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.

• Svar på tråden BIM maj 2015
  • lanylena
    Fronten skrev 2015-04-16 10:14:31 följande:

BIM 12 maj ska det vara 

Välkommen! Och lycka till! {#emotions_dlg.flower}
  • halo83

idag kom äl testerna. köpte sån där digital monitor så man slipper tyda streck själv. nu är jag taggad på att börja så jag ser om äl finns öht...mannen är också taggad vilket känns kul..OM de int skulle finnas nån äl så kontaktar jag bm..då är det 1 år sen jag slutade med p sprutan..

• isali

39 dagars lång cykel so far. BIM+11! Så uttjatad och tröttsam väntan. Suck!

• lanylena
    isali skrev 2015-04-16 10:55:57 följande:

39 dagars lång cykel so far. BIM+11! Så uttjatad och tröttsam väntan. Suck!

Vad sa BM, för du skulle väl kontakta henne typ igår?
  • isali
    lanylena skrev 2015-04-16 12:40:41 följande:

Vad sa BM, för du skulle väl kontakta henne typ igår?

Jag gjorde aldrig det, för trodde mensen var på gång. Dessutom vill jag inte höra av mig för tidigt, hon kanske dumförklarar mig eller nå :p haha. För vissa har ju såhär långa cyklar. Men ska jag ringa henne imorgon? Bara därför sätter säkert mensen igång...
  • Symetrical
    isali skrev 2015-04-16 15:30:02 följande:
    Jag gjorde aldrig det, för trodde mensen var på gång. Dessutom vill jag inte höra av mig för tidigt, hon kanske dumförklarar mig eller nå :p haha. För vissa har ju såhär långa cyklar. Men ska jag ringa henne imorgon? Bara därför sätter säkert mensen igång...
    När tog du senast ett gravtest? Du kan inte ha haft äl senare och därmed bim senare..? Eller du kanske vet när äl skedde..?
  • isali
    Symetrical skrev 2015-04-16 18:05:01 följande:
    När tog du senast ett gravtest? Du kan inte ha haft äl senare och därmed bim senare..? Eller du kanske vet när äl skedde..?

Den tanken har slagit mig några gånger, men då funderar jag om dessa tester inte stämde? Men samtidigt var det ju ett starkt ÄL test! Eller vad tror du?

Jag är jättegasig i kroppen, i tarmarna känns det konstigt. Har ont i magen på nätterna, jättetrött, känner mig svullen, mycket vätska i kroppen.

• isali
    Symetrical skrev 2015-04-16 18:05:01 följande:
    Tog en sticka idag! Visade neg. 
  • Symetrical
    isali skrev 2015-04-16 20:20:54 följande:

Den tanken har slagit mig några gånger, men då funderar jag om dessa tester inte stämde? Men samtidigt var det ju ett starkt ÄL test! Eller vad tror du?

Jag är jättegasig i kroppen, i tarmarna känns det konstigt. Har ont i magen på nätterna, jättetrött, känner mig svullen, mycket vätska i kroppen.

Sådär starkt har jag fått en gång utan äl. (Vet eftersom jag tempar) Som att ägget försökte släppa med inte lyckades! Sen försökte det igen någon vecka senare och då fick jag starkt igen, men fortfarande ingen tempökning efter och sen kom mensen en vecka efter det, så hade förmodligen inte äl den månaden alls. Hur starkt var det testet du gjorde för typ en v sedan när du redan passerat bim? Var det positivt eller bara starkt?

Förbannade krångliga cykler!
  • isali
    Symetrical skrev 2015-04-16 20:50:34 följande:
    Sådär starkt har jag fått en gång utan äl. (Vet eftersom jag tempar) Som att ägget försökte släppa med inte lyckades! Sen försökte det igen någon vecka senare och då fick jag starkt igen, men fortfarande ingen tempökning efter och sen kom mensen en vecka efter det, så hade förmodligen inte äl den månaden alls. Hur starkt var det testet du gjorde för typ en v sedan när du redan passerat bim? Var det positivt eller bara starkt?

Förbannade krångliga cykler!

Okej! Det finns ju en möjlighet till det. Jag tog aldrig några fler ÄL tester förrän några dagar sen. Skickar med en bild på de senaste 8-9 dagarnas ÄL-tester. Alla har varit rätt så svaga. De översta är från de närmsta dagarna, och neråt de äldsta.

Grav test har aldrig varit starkt. Såg tillstymmelsen på ett, men det var nog bara ett torkstreck. Efter det har alla tester varit negativa. Så ägget kanske aldrig släppte. Hmm, krångliga, krångliga tjejkroppen alltså!

Usch vad jag känner mig less den nu :P

Svar på tråden BIM maj 2015