• lanylena

BIM maj 2015

En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.

• Svar på tråden BIM maj 2015
  • isali
    Symetrical skrev 2015-04-16 20:50:34 följande:
    Sådär starkt har jag fått en gång utan äl. (Vet eftersom jag tempar) Som att ägget försökte släppa med inte lyckades! Sen försökte det igen någon vecka senare och då fick jag starkt igen, men fortfarande ingen tempökning efter och sen kom mensen en vecka efter det, så hade förmodligen inte äl den månaden alls. Hur starkt var det testet du gjorde för typ en v sedan när du redan passerat bim? Var det positivt eller bara starkt?

Förbannade krångliga cykler!
    Om jag ska beräkna på min beräknade cykel, så har jag ÄL till helgen. Så vi fårse om det stämmer! Tyckte ÄL testet jag tog nyss såg lite mörkare ut än det jag tog imorse. Men den som lever får se! Avvakta helgen och har varken ÄL eller mens skett, så ringer jag BM på måndag!
  • Angdev
    halo83 skrev 2015-04-16 10:30:04 följande:

idag kom äl testerna. köpte sån där digital monitor så man slipper tyda streck själv. nu är jag taggad på att börja så jag ser om äl finns öht...mannen är också taggad vilket känns kul..OM de int skulle finnas nån äl så kontaktar jag bm..då är det 1 år sen jag slutade med p sprutan..

Var beställde du ifrån? Vi har samma ÄL och BIM-dag ???? Håller tummarna för oss.
  • crystalised

Hej! Jag hoppar också in, ska börja försöka med mitt första barn. Har äl 19/4 och bim 2/5. Längtar så... :) Lycka till allihop!

• lanylena
    ÄL-lista 

18-20/4
     daoan
    19/4 Aniroma, crystalised
    20/4 Syllin
    21-25/4  Symetrical
    22/4 malink80
    23-25/4 lanylena
    24/4 Desideri
    27/4 Hanzi
    28/4 halo83, Angdev, Fronten
    29/4 Otti, E90A
    1/5 Jullan1989
    2/5 debbie85
    3/5 Spring16

BIM-lista

2/5 Fiijah89, Carolaj83, cocospaj, crystalised
    2-4/5 daoan
    3/5 Aniroma
    5/5 lott77
    6/5 lanylena, Mlan, malink80, Syllin
    8/5 Desideri
    11/5 sowe81, Hanzi
    12/5 halo83, Angdev, Fronten
    14/5 E90A
    16/5 debbie85
    17/5 Spring16
    18/5 Jullan1989 
    20/5 MartinaLarsen
    25/5 Moannaa
  • Symetrical
    isali skrev 2015-04-16 21:27:29 följande:
    Om jag ska beräkna på min beräknade cykel, så har jag ÄL till helgen. Så vi fårse om det stämmer! Tyckte ÄL testet jag tog nyss såg lite mörkare ut än det jag tog imorse. Men den som lever får se! Avvakta helgen och har varken ÄL eller mens skett, så ringer jag BM på måndag!
    Det låter ju som en vettig plan!

Vet precis hur du känner. Tjejkroppen är ett aber många gånger!
  • cocospaj

Hur löser ni eventuell prestationsångest hos partnern? Min tycker det är jättesvårt och jobbigt, vilket jag såklart kan förstå. Har ni tips på hur man kan hjälpa?

• Symetrical
    cocospaj skrev 2015-04-17 07:00:14 följande:

Hur löser ni eventuell prestationsångest hos partnern? Min tycker det är jättesvårt och jobbigt, vilket jag såklart kan förstå. Har ni tips på hur man kan hjälpa?

Jag berättar oftast inte ens att jag har äl, utan bara kör på som vanligt (om än något oftare ) Tycker att det känns mest naturligt och då slipper mannen känna prestationsångest. Du kan ju alltid erbjuda en massage eller nåt och så får det ena leda till det andra.
  • cocospaj
    Symetrical skrev 2015-04-17 07:05:20 följande:
    Jag berättar oftast inte ens att jag har äl, utan bara kör på som vanligt (om än något oftare ) Tycker att det känns mest naturligt och då slipper mannen känna prestationsångest. Du kan ju alltid erbjuda en massage eller nåt och så får det ena leda till det andra.

Jag tänkte med köra den taktiken, men då ville han inte haha! Han fattade dessutom ganska snabbt vad det handlade om då jag helt plötsligt tog många initiativ haha ;) Så nu är han sjukt trött på mig typ haha! 

Tror tyvärr inget sånt funkar nu när han har koll liksom, han blir inte ens riktigt sugen. Så vet inte hur jag ska göra för att få fart på honom haha 

• Symetrical
    cocospaj skrev 2015-04-17 07:30:03 följande:

Jag tänkte med köra den taktiken, men då ville han inte haha! Han fattade dessutom ganska snabbt vad det handlade om då jag helt plötsligt tog många initiativ haha ;) Så nu är han sjukt trött på mig typ haha! 

Tror tyvärr inget sånt funkar nu när han har koll liksom, han blir inte ens riktigt sugen. Så vet inte hur jag ska göra för att få fart på honom haha 

Du får väl helt enkelt supa ner honom och sedan utnyttja situationen.
  • lanylena
    Symetrical skrev 2015-04-17 07:51:02 följande:
    Du får väl helt enkelt supa ner honom och sedan utnyttja situationen.
    Hahaha, du har bra svar på allt. Skål
Svar på tråden BIM maj 2015