BIM maj 2015
En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.
En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.
idag kom äl testerna. köpte sån där digital monitor så man slipper tyda streck själv. nu är jag taggad på att börja så jag ser om äl finns öht...mannen är också taggad vilket känns kul..OM de int skulle finnas nån äl så kontaktar jag bm..då är det 1 år sen jag slutade med p sprutan..
Hej! Jag hoppar också in, ska börja försöka med mitt första barn. Har äl 19/4 och bim 2/5. Längtar så... :) Lycka till allihop!
Hur löser ni eventuell prestationsångest hos partnern? Min tycker det är jättesvårt och jobbigt, vilket jag såklart kan förstå. Har ni tips på hur man kan hjälpa?
Hur löser ni eventuell prestationsångest hos partnern? Min tycker det är jättesvårt och jobbigt, vilket jag såklart kan förstå. Har ni tips på hur man kan hjälpa?
Jag tänkte med köra den taktiken, men då ville han inte haha! Han fattade dessutom ganska snabbt vad det handlade om då jag helt plötsligt tog många initiativ haha ;) Så nu är han sjukt trött på mig typ haha!
Tror tyvärr inget sånt funkar nu när han har koll liksom, han blir inte ens riktigt sugen. Så vet inte hur jag ska göra för att få fart på honom haha
Jag tänkte med köra den taktiken, men då ville han inte haha! Han fattade dessutom ganska snabbt vad det handlade om då jag helt plötsligt tog många initiativ haha ;) Så nu är han sjukt trött på mig typ haha!
Tror tyvärr inget sånt funkar nu när han har koll liksom, han blir inte ens riktigt sugen. Så vet inte hur jag ska göra för att få fart på honom haha