• lanylena

BIM maj 2015

En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.

• Svar på tråden BIM maj 2015
  • Symetrical
    isali skrev 2015-04-20 10:01:15 följande:
    Yay! I know ;) Ingen aning alltså. Haft jättelång jobbhelg, så jag har faktiskt inte tänkt på det. Tog ett random ÄL test när jag kom hem. Förhoppningsvis!
    Annars vet du väl vad positivt äl-test kan indikera..!?
  • lanylena
    Desideri skrev 2015-04-20 08:31:15 följande:

Lika bra att ta bort mig ut listan.. Det blir inget denna månad. :/

Neej, vad trist.. {#emotions_dlg.flower}

• isali
    Symetrical skrev 2015-04-20 10:08:40 följande:

Annars vet du väl vad positivt äl-test kan indikera..!?

Jag vet ;) Men all test har varit så jäkla negativa! Så det känns inte som att det skulle vara det. Om jag inte är låghormonare eller nåååå. Bara invänta att strecket ska bli svagare så ser vi ;)
  • isali
    Desideri skrev 2015-04-20 08:31:15 följande:

Lika bra att ta bort mig ut listan.. Det blir inget denna månad. :/

Men ååååh, vad tråkigt! :/
  • lanylena

Hur går det för dig, Symetrical? Testar du med ÄL-tester, eller börjar du känna av någon ÄL?

• Symetrical
    isali skrev 2015-04-20 10:22:05 följande:
    Jag vet ;) Men all test har varit så jäkla negativa! Så det känns inte som att det skulle vara det. Om jag inte är låghormonare eller nåååå. Bara invänta att strecket ska bli svagare så ser vi ;)
    Eller fortsätter vara starkt!
  • Symetrical
    lanylena skrev 2015-04-20 10:27:36 följande:

Hur går det för dig, Symetrical? Testar du med ÄL-tester, eller börjar du känna av någon ÄL?

Borde ligga äl-test och vänta på mig hemma i brevlådan idag, så isf tar jag ett då.

Har dock (för en gångs skull) inte alls särskilt mycket känningar eller äl-sekret, trots att jag är på cd 21 idag! Bara börjat få lite starkare luktsinne och lite småmolande långt ner i magen tidvis, så skall bli spännande att se vad testet visar. :-P

Ska tillbaka till gyn imorgon förmiddag för att se hur mycket äggblåsan växt till sig sedan i torsdag (var då 13 mm). Hoppas på att få Pergo utskrivet till nästa cykel så att äl förhoppningsvis kan ta och dyka upp lite tidigare då!
  • malink80

Kikade in här å kom på att ja just ja, äl börjar närma sig. Vad skönt när man kommit så långt att man inte orkar bry sig utan att det får ta sig om det tar sig, hehe...
    När ja tänker efter så har jag haft älflytningar men ändå har det inte kopplat.
    Denna månad blir det 4e försöker med nr 3.

• lanylena

Jag reagerade på flytningarna igår (och på den enorma sexlusten), så det var därför jag tog ett test. Annars tror jag att vi hade missat ÄL denna gång faktiskt. Den är typ 5 dagar för tidig mot vad den varit de senaste 3 gångerna.
    Ursäkta detaljerna, men fasen vad glidig jag var igår kväll därnere. Nåt förspel behövdes knappt. :-P

• isali
    Symetrical skrev 2015-04-20 10:58:18 följande:
    Eller fortsätter vara starkt!

Nej, säg inte sådär ;) Det kommer att bli svagare, sådeså!

Svar på tråden BIM maj 2015