• lanylena

BIM maj 2015

En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.

• Svar på tråden BIM maj 2015
  • lanylena

Ska bli intressant att se om ÄL-testet är lika starkt i eftermiddag när jag kommer hem från jobbet. Jag "brukar" ju ha starka tester 2 dagar i rad.

• lanylena
    Symetrical skrev 2015-04-20 13:28:31 följande:
    Kan vara så att jag har för många kompisar som är testomaner, men jag ser definitivt något. Sen om det är spökstreck eller äkta är ju svårt att säga såklart...

Trixar lite med det och tycker att det syns ännu mer då!

/grillersättaren
    Hur gör ni när ni "trixar" med testbilderna?

• lanylena
    ÄL-lista

18-20/4 daoan
    19/4 Aniroma, crystalised
    20/4 Syllin
    21/4 lanylena, Brinkly

21-25/4  Symetrical
    22/4 malink80
    26/4 Ljh87

27/4 Hanzi
    28/4 halo83, Angdev, Fronten
    29/4 Otti, E90A
    30/4 Kolan91

1/5 Jullan1989
    1-2/5 cleo

2/5 debbie85
    3/5 Spring16

BIM-lista

2/5 Fiijah89, Carolaj83, cocospaj, crystalised
    2-4/5 daoan
    3/5 Aniroma
    5/5 lott77
    6/5 lanylena, Mlan, malink80, Syllin, Brinkly
    10/5 Ljh87

11/5 sowe81, Hanzi
    12/5 halo83, Angdev, Fronten
    14/5 E90A
    14-15/5 cleo
    15/5 Kolan91

16/5 debbie85, Fian88
    17/5 Spring16
    18/5 Jullan1989 
    20/5 MartinaLarsen
    25/5 Moannaa
  • isali
    lanylena skrev 2015-04-20 13:30:28 följande:
    Jag gjorde i photoshop iallafall :) Att ändra exponeringen brukar funka! 
  • isali
    Symetrical skrev 2015-04-20 13:28:31 följande:
    Kan vara så att jag har för många kompisar som är testomaner, men jag ser definitivt något. Sen om det är spökstreck eller äkta är ju svårt att säga såklart...

Trixar lite med det och tycker att det syns ännu mer då!

/grillersättaren

Haha, så typiskt att det skulle bli ett rackars streck idag alltså! Är ÄL testet starkt imorn å, då tar jag ett Clearblue :) Så får vi se vem som har rätt! Tog ett "testa tidigt" med RFSU, och tyckte det fanns skymten av streck där med. Men jag vill ha rätt, haha ;)

Har vi någon annan här i tråden som vill tycka till om bilden?

• Symetrical
    lanylena skrev 2015-04-20 13:30:28 följande:

Jag trixar bara med de olika inställningarna här på mobilen. Exponering, svartpunkt, ljus och kontrast med mera.

Håll oss uppdaterade angående äl-testningen! Här hemma hade såklart inte testen dykt upp än, men inte heller någon annan post, då hoppas att de kommer snart så att jag får testa!
  • Symetrical
    isali skrev 2015-04-20 14:31:38 följande:

Haha, så typiskt att det skulle bli ett rackars streck idag alltså! Är ÄL testet starkt imorn å, då tar jag ett Clearblue :) Så får vi se vem som har rätt! Tog ett "testa tidigt" med RFSU, och tyckte det fanns skymten av streck där med. Men jag vill ha rätt, haha ;)

Har vi någon annan här i tråden som vill tycka till om bilden?

Min magkänsla säger att du är gravid. Därav mitt tjat.
  • isali
    Symetrical skrev 2015-04-20 15:26:41 följande:

Min magkänsla säger att du är gravid. Därav mitt tjat.

Hahah ;) det är bra!

Öppnade upp RFSU'S test och det såg ut såhär. Ganska brett och tyckte som inte att det var lika avlångt streck. Mer som en fyrkant typ, svårt att förklara. Kanske massa färgrester?

• Spring16
    isali skrev 2015-04-20 16:01:03 följande:
    Hahah ;) det är bra!

Öppnade upp RFSU'S test och det såg ut såhär. Ganska brett och tyckte som inte att det var lika avlångt streck. Mer som en fyrkant typ, svårt att förklara. Kanske massa färgrester?
    Jag tycker nog att jag ser ett sträck där. gud vad roligt för dig i så fall :)

Själv verkar det som att vi måste hoppa över maj :( Har blivit kallad på intervju och får jag jobbet så måste vi avvakta tills augusti innan vi börjar försöka så att provanställningen hinner bli fast innan jag måste berätta.
  • Donner82

Hej!

Vi är inne på andra försöket. BIM den 20/5, ÄL 6/5 (får se om det stämmer). 
    Jag vill gärna vara med i denna tråden så att vi kan följas åt!

Vi har en dotter på 2 år, och nu hoppas vi på ett syskon. 

Har laddad skåpet med ÄL-stickor och redo för maj! :)

Ny på Familjeliv, så jag vet inte hur jag lägger till mig i tråden ännu. Någon får gärna lägga till mig - tack!

Svar på tråden BIM maj 2015