BIM maj 2015
En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.
En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.
Jag tycker nog att jag ser ett sträck där. gud vad roligt för dig i så fall :)
Själv verkar det som att vi måste hoppa över maj :( Har blivit kallad på intervju och får jag jobbet så måste vi avvakta tills augusti innan vi börjar försöka så att provanställningen hinner bli fast innan jag måste berätta.
Jag tycker nog att jag ser ett sträck där. gud vad roligt för dig i så fall :)
Själv verkar det som att vi måste hoppa över maj :( Har blivit kallad på intervju och får jag jobbet så måste vi avvakta tills augusti innan vi börjar försöka så att provanställningen hinner bli fast innan jag måste berätta.
Lika starkt ÄL-test nu på e.m som imorse. Blir ligga av ikväll igen då.
Du fick mig hoppfull nu! Tack! Me. Måste ställ in mig på neg. Clearblue var slut här där jag bor! Så måste beställa ett innan jag kan ta ett. Men vad tror du nu om RFSU testet? Förlåt om jag bombar dig med bilder!
Nej, vad tråkigt! Har själv precis fått fast, känns jätteskönt! :) Helt klart en trygghet!
Jag trixar bara med de olika inställningarna här på mobilen. Exponering, svartpunkt, ljus och kontrast med mera.
Håll oss uppdaterade angående äl-testningen! Här hemma hade såklart inte testen dykt upp än, men inte heller någon annan post, då hoppas att de kommer snart så att jag får testa!
Och jag tycker det liknar spökstreck, men hoppet finns ju.
Lika starkt ÄL-test nu på e.m som imorse. Blir ligga av ikväll igen då.
Lätt positivt!