BIM maj 2015
En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.
En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.
Blir galen:(
Testat med nya "billiga" ÄL- stickor denna månaden... Men har inte sett någon ökning alls(är ganska jämt hela tiden- men är inte gravid nej!) och nu är jag efter den perioden jag skulle haft ÄL!
Var på Gyn undersökning 16e. Då såg de ingenting. Lite hormonändringar på äggledaren som kunde bero på Pco. Eller kan detta ha betytt att kag HAFT ÄL? Läste någon som fått se det på VUL dagarna efter ÄL och då var det tydligen så... Någon med erfarenhet?
Enl stickorna var det en PYTTEökning den 13-14 nämligen...
Haha! Nä, länge vet jag inte, men har väl en ovana att börja testa tidigt med både äl-test och gravtest... Har i alla fall lärt mig att äl-test både ger utslag vid mens och graviditet och clearblue brukar öka synbart varje dag när man är gravid. Ser absolut på bilden! Hur många dagar har du testat? Ser du stegring? Hur ser ältesten ut?
isali - Vad säger BM om detta annars då? Kanske kan kolla med henne?
Var där för en timme sedan. Äggblåsan hade som misstänkt inte vuxit mer än några få mm, så nu har jag fått letrozol utskrivet till nästa cykel för att förhoppningsvis skynda på ägglossningen då.
Känns skönt att försöka göra något åt det i alla fall. Börjar bli lite smått otålig, måste jag tillstå! :-S
Alltså! Ni är grymma! Måste bara säga det! Tack för att ni tar er tid, redigerar och hjälper sånna som oss som är helt vilsna, haha!
Vet inte hur osäkra clearblue är efter 7 timmar, men jag öppnade upp morgonen test och såg då klart ett streck.
Detta är efter redigering!
Alltså! Ni är grymma! Måste bara säga det! Tack för att ni tar er tid, redigerar och hjälper sånna som oss som är helt vilsna, haha!
Vet inte hur osäkra clearblue är efter 7 timmar, men jag öppnade upp morgonen test och såg då klart ett streck.
Detta är efter redigering!