• lanylena

BIM maj 2015

En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.

• Svar på tråden BIM maj 2015
  • isali

Har världens molvärk idag i magen, nästintill illamående. Typ som kramp!

ÄL testet var lika starkt idag som igår, så ägget har nog inte släppt än. Blir nytt test ikväll! :)

• Symetrical
    isali skrev 2015-04-20 11:23:06 följande:

Har världens molvärk idag i magen, nästintill illamående. Typ som kramp!

ÄL testet var lika starkt idag som igår, så ägget har nog inte släppt än. Blir nytt test ikväll! :)

Eller så bakas bebis vidare!
  • Symetrical
    lanylena skrev 2015-04-20 11:16:49 följande:

Jag reagerade på flytningarna igår (och på den enorma sexlusten), så det var därför jag tog ett test. Annars tror jag att vi hade missat ÄL denna gång faktiskt. Den är typ 5 dagar för tidig mot vad den varit de senaste 3 gångerna.
    Ursäkta detaljerna, men fasen vad glidig jag var igår kväll därnere. Nåt förspel behövdes knappt. :-P

Hahaha. Det där känner jag igen! Sjukt "blöt" och mer känslig än annars. :-P
  • Syllin

Appen har som standard cykel mellan ÄL och mens på 14 dagar, verkar som att du har tidig ÄL. Under inställningar kan du ändra ägglossningen så det hamnar tidigare i cykeln!

lanylena skrev 2015-04-20 06:56:16 följande:

Morgonens test! Positivt!

P Tracker-appen är ju helt ute och cyklar med ÄL-uträkningen (25/4). FL säger 23/4.

Själv hade jag räknat ut ca 21/4. Vem är närmast, tycker ni?

• isali
    Symetrical skrev 2015-04-20 11:42:17 följande:

Sluuuta! Hahaha ;) Nu blev jag tvungen att ta ett test bara för att du höll på sådär, sluta göra mig test sugen! 

Och ja, du ser ju resultatet! Testa trixa om ni vill, har ingen aning hur man gör, men rätt säkert på att det är blankt ;)

• isali
    Symetrical skrev 2015-04-20 11:42:17 följande:

Seriöst, nu har du gjort något i min hjärna som fick mig att se ett streck. Tycker det syns mer irl också, haha. Alltså lägg av! Jag ska ju ha ÄL! 

På länken syns det bäst: imgur.com/3Ev72lJ

• lanylena
    Syllin skrev 2015-04-20 11:54:43 följande:

Appen har som standard cykel mellan ÄL och mens på 14 dagar, verkar som att du har tidig ÄL. Under inställningar kan du ändra ägglossningen så det hamnar tidigare i cykeln!

Jag har den på 28 och 12, vilket verkar stämma på min cykel. Blir 25/4 då. Helt kasst.
  • lanylena
    Symetrical skrev 2015-04-20 11:03:18 följande:
    Borde ligga äl-test och vänta på mig hemma i brevlådan idag, så isf tar jag ett då.

Har dock (för en gångs skull) inte alls särskilt mycket känningar eller äl-sekret, trots att jag är på cd 21 idag! Bara börjat få lite starkare luktsinne och lite småmolande långt ner i magen tidvis, så skall bli spännande att se vad testet visar. :-P

Ska tillbaka till gyn imorgon förmiddag för att se hur mycket äggblåsan växt till sig sedan i torsdag (var då 13 mm). Hoppas på att få Pergo utskrivet till nästa cykel så att äl förhoppningsvis kan ta och dyka upp lite tidigare då!
    Jaaa, testa så fort du får dom och lägg upp här.
    Ok, håller tummarna att du får Pergo. {#emotions_dlg.flower}
  • Symetrical
    lanylena skrev 2015-04-20 12:44:33 följande:
    Jaaa, testa så fort du får dom och lägg upp här. smile1.gif
    Ok, håller tummarna att du får Pergo. {#emotions_dlg.flower}
    Tack raring!
  • Symetrical
    isali skrev 2015-04-20 12:41:40 följande:

Seriöst, nu har du gjort något i min hjärna som fick mig att se ett streck. Tycker det syns mer irl också, haha. Alltså lägg av! Jag ska ju ha ÄL! 

På länken syns det bäst: imgur.com/3Ev72lJ

Kan vara så att jag har för många kompisar som är testomaner, men jag ser definitivt något. Sen om det är spökstreck eller äkta är ju svårt att säga såklart...

Trixar lite med det och tycker att det syns ännu mer då!

/grillersättaren
Svar på tråden BIM maj 2015