BIM maj 2015
En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.
En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.
Har världens molvärk idag i magen, nästintill illamående. Typ som kramp!
ÄL testet var lika starkt idag som igår, så ägget har nog inte släppt än. Blir nytt test ikväll! :)
Har världens molvärk idag i magen, nästintill illamående. Typ som kramp!
ÄL testet var lika starkt idag som igår, så ägget har nog inte släppt än. Blir nytt test ikväll! :)
Jag reagerade på flytningarna igår (och på den enorma sexlusten), så det var därför jag tog ett test. Annars tror jag att vi hade missat ÄL denna gång faktiskt. Den är typ 5 dagar för tidig mot vad den varit de senaste 3 gångerna.
Ursäkta detaljerna, men fasen vad glidig jag var igår kväll därnere. Nåt förspel behövdes knappt. :-P
Appen har som standard cykel mellan ÄL och mens på 14 dagar, verkar som att du har tidig ÄL. Under inställningar kan du ändra ägglossningen så det hamnar tidigare i cykeln!
Morgonens test! Positivt!
P Tracker-appen är ju helt ute och cyklar med ÄL-uträkningen (25/4). FL säger 23/4.
Själv hade jag räknat ut ca 21/4. Vem är närmast, tycker ni?
Sluuuta! Hahaha ;) Nu blev jag tvungen att ta ett test bara för att du höll på sådär, sluta göra mig test sugen!
Och ja, du ser ju resultatet! Testa trixa om ni vill, har ingen aning hur man gör, men rätt säkert på att det är blankt ;)
Seriöst, nu har du gjort något i min hjärna som fick mig att se ett streck. Tycker det syns mer irl också, haha. Alltså lägg av! Jag ska ju ha ÄL!
På länken syns det bäst: imgur.com/3Ev72lJ
Appen har som standard cykel mellan ÄL och mens på 14 dagar, verkar som att du har tidig ÄL. Under inställningar kan du ändra ägglossningen så det hamnar tidigare i cykeln!
Seriöst, nu har du gjort något i min hjärna som fick mig att se ett streck. Tycker det syns mer irl också, haha. Alltså lägg av! Jag ska ju ha ÄL!
På länken syns det bäst: imgur.com/3Ev72lJ