• halo83

BIM maj 2015

Hoppar in här med. Mensen kom i morse..4 dagar tidigt.. Vill bara lägga mig under täcket å gråta..känns som att jag ger upp nu..11 mån försök..

Tror inte ens att jag har äl...

Nån som vet nån metod för att stimulera äl?

• halo83

idag har jag bställt massa äl tester. mannen mnin tycker vi ska testa det en period innan vi ger upp helt å söker hjälp.. testade för 2 månader sen i 10 dagar men fick inget positivt utslag. så nu ska jagköra från när mensen slutar tills den börjar haha bara för att vara säker på att inte mssa ev äl..tror dock inte jag har  nån..

• halo83

idag kom äl testerna. köpte sån där digital monitor så man slipper tyda streck själv. nu är jag taggad på att börja så jag ser om äl finns öht...mannen är också taggad vilket känns kul..OM de int skulle finnas nån äl så kontaktar jag bm..då är det 1 år sen jag slutade med p sprutan..

• halo83
    Angdev skrev 2015-04-16 22:41:54 följande:
    Var beställde du ifrån? Vi har samma ÄL och BIM-dag ???? Håller tummarna för oss.
    vad spännande!!! jag beställde från billiga-tester.se =)
    idag köpte jag även hem rosenrot som jag tänkte börja med..
  • halo83
    Angdev skrev 2015-04-17 21:27:29 följande:
    Jag har beställt därifrån oxå men dom billiga stickorna. Men dom är dryga för man måste vänta på att urinen blir rumstempererad. Vilka har du?

jag körde också dom billioga stickorna första gången..för 2 månader sen..visste inte att kisset skulle vara rumstemp.
    ledsnade på att tyda streck själv då jag misstänker att jag ej har äl öht..så nu köpte jag digitalt.. sofi hette den och m,an kan köpa refill stickor till..inehöll 7st teststickor och så köpte ag 7 till.. så nu ska jag örja testa i morgon (mensen slutade igår)så jag är säker på att jag verlkigen gjort det jag kunnat för att hitta äl..

• halo83

Blir inte klok.. Hjälp mig!!

Jag köpte äl test (digitalt) denna månad då vi nu är inne på 11:e försöket..

Misstänkte att jag ej har nån äl då jag inte fick utslag första gången för 2månader sen med stickor.

Iaf..nu kör jag digitalt å tänkte testa hela perioden för att vara säker på att jag gjort allt.

Mensen slutade i torsdags i dag började jag med äl testerna...å gissa vad?! Fick ett positivt resultat.. Har tydligen äl nu!... Huuur är det möjligt? Inte kan man ha äl 2 dagar efter mensens slut?

Har superont i ryggslutet vilket jag brukar ha vid äl..men det är väl för tidigt?! Räknade ut att äl ska vara den 28:e...

• halo83

Den 12:e började mensen... Känns väldigt tidigt.för.äl..

Mannen börjar jobba 18idag 12 tim pass hela helgen..han va inte jättepepp på en snabbis på toan ;)

• halo83

Aha..det har jag aldrig hört...aja..vi kör på som om de vore äl..mannen går å jobbar strax..rond 2 i morgon bitti när han kommer hem haha

• halo83

Nån här som.testat Sofi ägglossningstestet?

Började som sagt att testa igår. Ett test blev för blött och ogiltigt resultat, det andra att jag har äl nu och det tredje ogiltigt resultat.

I dag har jag fått 2 ogiltiga resultat. Hur ska jag göra för att det ska funka? Meningen.med digitala försvinner ju om resultatet alltid blir ogiltigt...

Svar på tråden BIM maj 2015