-
då borde jag få maximalt utslag i morgon då?Miniimy skrev 2015-04-23 09:59:38 följande:De ät olika en vanlig ägglossning ät mellan 24-48h förra månaden hade ejga bara en dag och denna hade jag två dagar. Jippi :) känns som om man har större chans då
-
Hmmm..kanske ska ta en nu oxå? Hugger rätt bra i magen.. Vill ju inte missa de liksom..lott77 skrev 2015-04-23 14:33:50 följande:
jag hade 1 och en halv dag, tog ett test på morgonen som visade blinkandegubbe väntade tills nästadag tog ett nytt test på morgonen som visade blinkadegubbe, på kvällen tog jag ett till då var gubben fast :)
-
Mjohodå...blinkande gubbe i morse men hade så ont i magen så tog ett på EM oxå...fast glad gubbe ... Så fick till det i går kväll ikväll och satsar på en gång i morgon med..sen har jag lovat mannen att han får vila ;)
-
Fast på just cv står det att man inte kan tyda resultat på strecken...om det är ett digitalt..
-
Här står det...så jag skulle inte gå efter dom strecken..Litensaga skrev 2015-04-24 08:39:25 följande:
Åh tack så jätte mycket! Jag hoppas vi har rätt! ????
-
Bilden kom inte med
-
FaSt vaddå negativa kommentar!? Jag ville bara visa att du inte bör lita på dom då det står att man inte ska det. Ville inte att Du skulle missa den om du tolkade det som är äl om några dagar ifall den är nu... Bättre att sexa på och kanske köpa fler test än att tro att den är om nån/några dagar och kanske missa den. Trist att det upplevs som negativt när man försöker hjälpa,nr för att svaret inte blev som du ville
-
Fjärde dagen med positivt äl test..måste va nåt fel på dom. Kör digitalt .
-
Får fortfarande glad gubbe på äl testet dag 5 idag... Betyder det att ägget inte släpper?
-
[quote=75216510][quote-nick]Otti skrev 2015-04-27 08:56:42 följande:[/quote-nick]okej... Hur mycket höjs din temp med?
Kollade min och den höjdes med 0,2 till idag (men låg på den tempen häromdagen med så tror inte att det är rätt...)
okej... Hade tänkt att kolla på cb med men det var fortfarande fast gubbe på den från i lördags morse. Försvinner inte den gubben så man kan använda den igen?
Min gubbe försvann inte heller så fick köpa nytt paket,du kan däremot använda stickorna som blev kvar till nya hållaren..