BIM maj 2015
Hoppar in här jag med, BIM 2 maj. Första försöket för vår del. Slutade med mini-piller för ungefär en månad sen :)
Hoppar in här jag med, BIM 2 maj. Första försöket för vår del. Slutade med mini-piller för ungefär en månad sen :)
Någon mer som har P Tracker på sin telefon?
P Trackers och Familjelivs ägglossningsuträknare säger olika saker trots samma inställning? Nån som sett samma? Jag har satt inställningen menscykel 26 och lutealfas 12 på båda. P Trackern säger att ÄL är 25/4 och FL's säger den 23/4?
Förvirrande.
ÄL-lista
18-20/4 daoan
19/4 Aniroma
21-25/4 Symetrical
22/4 malink80
23-25/4 lanylena
24/4 Desideri
27/4 Hanzi
28/4 halo83
29/4 Otti
1/5 Jullan1989
2/5 debbie85
3/5 Spring16
BIM-lista
2/5 Fiijah89, Carolaj83
2-4/5 daoan
3/5 Aniroma
5/5 lott77
6/5 lanylena, Mlan, malink80
8/5 Desideri
11/5 sowe81, Hanzi
12/5 halo83
13/5 E90A
16/5 debbie85
17/5 Spring16
18/5 Jullan1989
20/5 MartinaLarsen
25/5 Moannaa
Hur löser ni eventuell prestationsångest hos partnern? Min tycker det är jättesvårt och jobbigt, vilket jag såklart kan förstå. Har ni tips på hur man kan hjälpa?
Jag tänkte med köra den taktiken, men då ville han inte haha! Han fattade dessutom ganska snabbt vad det handlade om då jag helt plötsligt tog många initiativ haha ;) Så nu är han sjukt trött på mig typ haha!
Tror tyvärr inget sånt funkar nu när han har koll liksom, han blir inte ens riktigt sugen. Så vet inte hur jag ska göra för att få fart på honom haha
Känner mig knäpp. Jag försöker att inte tänka på det här med bebis för mycket då jag inte vill bli besviken. BIM är 2 maj, och jag har blivit väldigt gasig och bubblig i magen de senaste dagarna. Jag brukar inte vara det, har inte ändrat något i kosten. Äter sjukt enformigt på grund av att jag inte tål saker och är periodare (äter ungefär samma sak till jag tröttnar på det eller hittar något nytt jag fastnar på). Börjar ju undra om det ändå kan vara något, har stuckit till några gånger långt ner i magen.
Borde ju knappt vara möjligt att känna något, men hoppas ändå lite. Även fast jag ställt in mig på att bli besviken
Hur går det för dig nu? Känner du något fortfarande?
Jag är så extremt kissnödig hela tiden nu. Jag brukar kissa 3-4 gånger på en dag. Jag kissar hela tiden nu, 4 gånger idag. Vaknar 1-2 gånger på nätterna och behöver gå och kissa, brukar inte vara så heller. Fortfarande lite molvärk långt ner i magen och gasig. Ringde vårdcentralen och ska dit senare idag för att utesluta UVI.
Jag har UVI jätteofta, men det här är inte de vanliga symptomen, det känns inte som någon trycker in en kniv efter jag varit på toa, jag har inte ont i underlivet och urinen är inte mörk och luktar illa. Det är så min UVI ser ut vanligtvis, men inte nu. Spännande det här..
BIM på lördag och släkten pratar om en resa till sälen över jul som vi helst skulle bokat igår, men det är ju inte så bra idé att åka upp dit 1-2 veckor innan BF, haha. Vi vill inte berätta något ännu heller, men är testet positivt i helgen måste vi berätta även om det är tidigt.
Hemma från läkaren och det var ingen uvi. Han sa att det kunde vara att jag kände av grav tidigt och skulle testa efter helgen (även om bim är på lördag om inte mensen kommer), kan bli falskt negativt även på bim. Annars visste han inte vad det kunde vara.
Citera funkar dåligt i mobilen så skriver såhär.
Ja verkligen. :)
Dock fick jag någon blödning nu, så känns inte så kul längre :(