• cocospaj

BIM maj 2015

Nej bara urinprov och ven- och kappilärprov. Ända hoppet är ju om det är nidblödning, vet dock inte hur man ska veta.... :/

• cocospaj

Ja jättejobbigt.. Vet inte när en nidblödning borde komma heller. Men tycker inte blödningen beter sig som mensen brukar göra, brukar märka den när jag är på toa, precis som nu, sen fortsätter den bara komma typ. Nu har det inte kommit något på lite mer än en timme, å det var bara lite brunt på pappret nyss.. Lustigt

• cocospaj

Bim-4 imorgon, undrar om jag ska testa med clearblue digital då.. Om blödningen inte går bananas dåå :)

• cocospaj

Kan det fästa så långt efter äl?? Är ju typ 7-8 dagar sen?

• cocospaj

Haha jag läste precis det, tänk om det faktiskt är så! Ååå hoppas!!

• cocospaj

Jag googlade och det står det på alla sidor att det brukar fästa 7-10 dagar efter äl. :) jag trodde det fäste typ direkt haha!

Inget mer blod, bara brunt.. Jag är så nervöööös nu asså haha :)

• cocospaj

Tänk vilken tur vi har som har varandra att fråga här! :) vi lär oss nya saker och kan stötta varandra och glädjas med varandra. Fantastiskt :)

• cocospaj
    Erica1985 skrev 2015-04-28 06:35:18 följande:

Har ett fundering, hade senast mensen den 9 april(började då) och enligt mina appar har jag äl någon gång i helgen, vet inte exakt så jag inte haft kört med ÄL test. Så igår fick jag rosa och bruna flytningar. Något jag aldrig brukar ha så här mitt i en cykel. Känns för tidigt för nidblödning och för Tidigt för mens. Någon som vet varför jag får dessa flytningar?

Kan man inte ha liten blödning i samband med ÄL?  Du borde ju haft äl typ i slutet av förra veckan eller i denna helgen? Om du inte har en cykel som inte är "standard" då :) 
  • cocospaj
    lanylena skrev 2015-04-28 06:38:32 följande:

Okej tjejer, hjälp mig nu. Kl 04:20 imorse vaknade jag och kände ett ganska kraftigt hugg/stick på vänster sida, nedre delen av magen, som varade ca 10 sekunder.
    Nån som vet om detta möjligtvis kan ha varit ägget som fäste, eller bara nåt helt annat? Vågar inte hoppas, och vet att det ä ovanligt att känna detta.
    Hade ÄL 21/4.

Borde ju kunna vara det, efter vad jag lärde mig igår, så stämmer det ju tidsmässigt. Och bara för att det är ovanligt, så är det ju inte omöjligt :) 

Men du får nog vänta till BIM och se. Inte mycket annat att göra tyvärr. Sjukt jobbigt är det dock. 

• cocospaj
    lanylena skrev 2015-04-28 07:08:56 följande:
    Ja, det hade ju varit riktigt häftigt om jag fick ett plus i början av maj.
    Håller tummarna! Tyst
Svar på tråden BIM maj 2015