BIM maj 2015
Haha vad häftigt ändå! :D Tvillingar med mellanrum haha :)
Haha vad häftigt ändå! :D Tvillingar med mellanrum haha :)
Vill ha BIM nu... Sååå jobbigt att vänta! Ska nog köpa fler test, och testa på fredag och se. Känns som en evighet dit bara haha...
Stiger tempen hos er allihop när ägget släppt?
Min var som vanligt runt ÄL, 36.4. Dock kollade jag nu och har 37.0. Känner mig sjuk när jag ligger så högt haha, mår illa och känner mig övervarm.
Coolt!
Kollade tempen för en stund sen, då var den 36.8, vilket är högre än vanligt för mig det med. Som sagt, normaltemp på mig är 36.4-36.6.
Kul att ni nämner uvi.. Skrev om det häromdagen ju, var hos läkaren och var tvärsäker att jag hade det, men inte. Men känslan är fortfarande kvar. Lustigt! :)
Ja nått sånt måste det vara! :) inte ens jag är så dum att inbilla fram en uvi :p för det är inte kul!
Nej :)
Ska göra ett test imorgon troligen, eller på lördag. Vågar knappt, är så rädd att det är negativt.
Aa, eller på lördag är BIM, men kan nog inte hålla mig längre. Sambon är ju ledig från jobb imorgon med, så hade varit supermysigt med ett + och "fira" typ :)
Ja man får ju tänka så, men jag "behöver" verkligen något positivt nu inför nästa vecka då jag påbörjar praktik på 5 veckor, som jag har dööömycket ångest för.
Inte lätt att hålla reda på alla i tråden! :)
Utbildar mig till undersköterska, så ska vara på en vårdcentral. Jag är starkt emot att jobba gratis i veckor och förlora inkomst. Hade gott och väl räckt med 2 veckor.
Kul! Har du kommit på någon rolig idé då? :)
Jag hoppas det, är rädd för att sticka folk haha! Vet hur jävla ont det gör när man sticker fel.
Hahah ja det låter som oss med :)
Hoppas det går bra hos läkaren :)
Haha, fyy! Jag går till läkaren var tredje månad minst och lämnar blodprov, har hypotyreos. Så under graviditeten kommer jag behöva gå en gång i månaden, ska bli sååå kul! Mina vener släpper inget blod för jag är så rädd, häromdagen fick de ta kapillärt i fingret, 3 rör. Kul!
Vad äter du för medicin? :)
Struma, är skk bara förstorad då? Du får ingen behandling eller så?
Har också hört talas om butterfly, men det är lite svårt när min usk är själv, och hon vill att jag ska fixa vanliga venprov igen. Det gick bra tills förra sommaren då en vikarie stack fel.
Guuuud, kollar på en serie om en lustig man som jobbar på ett äldreboende i England. Jag har nog gråtit 4 gånger nu. Jag hoppas det är hormoner som spökar, annars har jag blivit knäpp. Brukar inte ha så långt till tårar, men nu är det extremt haha
BIM -1
Tror inte på det ännu faktiskt haha
Tack så mycket allihop :)