BIM maj 2015
En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.
En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.
Mensen kom igår på em, så den kom på BIM +1 eller +2. Tröttsamt.. Blir lite preliminära datum denna gång då mensen tydligen inte är riktigt regelbunden längre då? :-/
Inatt kom mensen. När jag registrerade det i min app så räknade appen fram äl till den 26/4 och bim till den 10/5. Svårt att veta eftersom jag tidigare har haft 28 dagar men sista cykeln blev 32 dagar. Jag kommer inte köra med äl-stickor utan vi försöker ha så mycket sex vi orkar
Hoppas maj blir än bättre månad!
Mensen kom igår på em, så den kom på BIM +1 eller +2. Tröttsamt.. Blir lite preliminära datum denna gång då mensen tydligen inte är riktigt regelbunden längre då? :-/
BIM+7, inge mens och igår var testet blankt. Börjar seriöst fundera om jag ens hade ÄL när jag tror att jag hade det. Vi får se.. Lite less iallafall! Jobbig väntan på mensen :/
BIM+7, inge mens och igår var testet blankt. Börjar seriöst fundera om jag ens hade ÄL när jag tror att jag hade det. Vi får se.. Lite less iallafall! Jobbig väntan på mensen :/
Jag får hoppa med här, min mens kom också, ganska skönt att det inte tog sig å det vart ännu ett decemberbarn iof hehe... Min äldsta är född23dec å min minsta 23nov!
Nytt äl datum 22april och Bim 6maj
Men oj, det är ju väldigt långt med 7 dagar över beräknat? Hur var det, brukade den vara oregelbunden för dig? Har detta hänt förr?