• lanylena

BIM maj 2015

En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.

• Svar på tråden BIM maj 2015
  • Symetrical
    lanylena skrev 2015-04-07 11:07:53 följande:

Lite roligt..Tungan ute Om det blir plus nu i maj så blir det troligtvis BF på min dotters födelsedag; den 11 januari! Galet!

Haha. Häftigt! Beroende på hur utdragen min äl blir, kan jag också bli beräknad på min sons födelsedag 24/1!
  • Spring16

Hej jag hoppar också gärna in här :) Är 25 år och vi har bestämt oss för att börja försöka med första barnet. Vi vill vänta till maj för att inte få en födelse i december. ÄL är den 3/5 och BIM 17/5

• Aniroma
    lanylena skrev 2015-04-07 11:07:53 följande:

Lite roligt.. Om det blir plus nu i maj så blir det troligtvis BF på min dotters födelsedag; den 11 januari! Galet!

Verkat vara ett tema det här ju, min första uträkning OM det tar sig så blir bf på min 30årsdag, men den brukar aldrig vara i tid så räknar isf några dagar efter det!
  • malink80
    isali skrev 2015-04-06 18:29:48 följande:
    Bara en 3 dagar än så länge :)
    bara å bara =)   Jag lovar att du får ett plus snart eller brukar din mens vara sen?
  • lanylena
    ÄL-lista

19/4
    Aniroma
    21-25/4 Symetrical
    1/5 Jullan1989
    3/5 Spring16

BIM-lista

2/5 Fiijah89, Carolaj83
    3/5 Aniroma
    6/5 lanylena
    13/5 E90A
    17/5 Spring16
    18/5 Jullan1989
  • isali
    malink80 skrev 2015-04-07 12:37:03 följande:

bara å bara =)   Jag lovar att du får ett plus snart eller brukar din mens vara sen?

Vi får väl se! :) Jag hoppas då på ett plus! Mina mens är inte att lita på. Förra månaden var den på dagen. Men jag har haft spiral tidigare, tog ut den i januari. Och då var den rätt synkad, mesans när jag åt mini piller så var den inte det. Denna kropp alltså! Haha, man blir tokig :p bara därför blir säkert mensen sen!
  • Fiijah89

Lite mer än en vecka kvar till äl, snart dags att börja ligga haha :D

Äter ni några kosttillskott tjejer?

Själv tar jag folsyra/B12 just nu. Mina andra två barn har blivit till på första försöket så jag håller tummarna för att det går lika lätt den här gången! Hur länge har ni försökt?

• lanylena

Fiijah89 skrev 2015-04-07 14:09:39 följande:

Lite mer än en vecka kvar till äl, snart dags att börja ligga haha :D

Äter ni några kosttillskott tjejer?

Själv tar jag folsyra/B12 just nu. Mina andra två barn har blivit till på första försöket så jag håller tummarna för att det går lika lätt den här gången! Hur länge har ni försökt?

Har försökt 3 gånger, så i maj blir det fjärde.. Har ett barn sen tidigare och hon blev till på 3:e försöket. Så nu är jag otålig....

Svar på tråden BIM maj 2015