BIM maj 2015
Hej jag hoppar också gärna in här :) Är 25 år och vi har bestämt oss för att börja försöka med första barnet. Vi vill vänta till maj för att inte få en födelse i december. ÄL är den 3/5 och BIM 17/5
Hej jag hoppar också gärna in här :) Är 25 år och vi har bestämt oss för att börja försöka med första barnet. Vi vill vänta till maj för att inte få en födelse i december. ÄL är den 3/5 och BIM 17/5
Jag äter inga kosttillskott alls. varför ska man egentligen göra det?
Nej det är ju inget måste :) men folsyra rekommenderar de att man ska ta, helst innan man blir gravid.
Känns som ni kan ta bort mig från listan denna månaden.Jag är så besviken idag. Sambon som sagt att han ville köra på har nu ångrat sig och vill att vi ska vänta till nästa månad för att han vill undvika decemberbarn, trots att bf skulle bli ca 10/1.. Efter att ha tempat och testat och allt sånt nu och med äl vilken dag som helst så bröt jag ihop totalt igårkväll när han berättade detta. Den lyckan jag känt över att han äntligen är redo bara försvann.. Jag vet att det bara är en månads väntan till... Men varför ska han bestämma detta? Jag har väntat på honom i två år... Så besviken ;(